tirsdag den 14. februar 2012

En inspirationskilde





Ovenstående billeder er - desværre ;-) - ikke af mine egne produkter, men derimod en navnesøsters. På sin blog deler hun ud af sine fantatiske børnetøjskreationer. For mig er hun en sand inspirationskilde, og der er flere af hendes projekter, som jeg vil prøve at kaste mig ud i - bl.a. et patchworkvattæppe ala det på det ovenstående billede. Hendes stil inden for børnetøj er lige i min ånd - og derfor har jeg nu købt en af hendes kreationer, som Lara forhåbentligt godkender (for det stadie er vi åbenbart kommet til).

Det skønne ved Blogland er jo, at vi kan lade os inspirere af hinanden. Hjælpe hinanden og vise hinanden vores kreationer og fifs. Og derfor gør en blog som denne mig super glad :-)  

Hvis du vil besøge bloggen, så klik her.

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Hennes blogg var ju full med fina kläder!

    SvarSlet
  2. Tak for tippet:-)
    Sikke mange fine ting hun laver.. Altid dejligt med en "vej-viser" til endnu en lækker blog:-)

    SvarSlet
  3. Hej Anna
    Tusind tak for den fine omtale. Din kjole er nu sat i post Danmarks varetægt så håber jeg den kommer hurtigt hjem til dig.
    rigtig god dag.
    hilsen kinga

    SvarSlet
  4. Wauw bliver så imponeret over hvor mange kreative kvinder der findes her i blogland ;0)
    Det minder så meget om småfolk altså på den der glade farverige 70'er retro måde .....

    Jeg har selv startet en blog idag så håber I vil ligge vejen forbi??

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer.

    Ja, det er en fantastisk blog, så omtalen har du fortjent, Kinga:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  6. Underbara kläder, ska genast in och kolla bloggen ;)

    Marina

    SvarSlet