tirsdag den 7. februar 2012

Første del af fastelavnskostumet






Første del af årets fastelavnskostume er færdigt - nemlig en hat med tyllblomster. Lara er ret vægelsindet omkring, hvad hun gerne vil være - den ene dag prinsesse, den anden dag undulat, den tredje dag noget helt tredje. Så nu har jeg taget en beslutning: Hun skal være blomsterfe. Og som I kan se, passer det damen fint. Og så er blomsterne jo også lyserøde, ikke? ;-)

Anden del bliver selve kjolen - den må jeg se om jeg kan finde tid til i kommende weekend. 


13 kommentarer:

  1. Super super sød:) Men du skulle næsten fylde hele huen med roser... Glæder mig meget til at se det færdige resultat:) Jeg er stor fan af feer/alfer;)

    SvarSlet
  2. Årh hvor er det bare sødt altså. Glæder mig til at se det hele!! :)

    SvarSlet
  3. Wauw hvor ser det godt ud! Hun bliver da så fin!!

    SvarSlet
  4. Årh, hvor er det fint! :)

    SvarSlet
  5. Neeej så fint. Jeg ville ønske at jeg viste hvad Asger Willy skulle være men det er så svært.

    SvarSlet
  6. SÅ kreativt og hvor ser hun bare smuk ud!!

    SvarSlet
  7. så fin en hue glæder mig til at se resten :)

    SvarSlet
  8. Er du tosset hun bliver fin!! Kommer dog ikke helt bag på mig ;) Vi ses snart- glæder mig.

    SvarSlet
  9. Ej så fint..:)
    Glæder mig til at se det færdigt.. Jeg er blevet bedt om en grøn prinsessekjole (suk!) så har du idéer på lager, hører jeg dem gerne;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Hold da op - det bliver godt! Den færdige sag glæder jeg mig vildt til at se!

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Ups prøver lige igen, der kom lige en sætternisse forbi...

    Åhh hvor er hun bare bedårende...

    Hvor er det en yndig blomsterfehue.

    Jeg har også lige lagt billeder på min blog, med mine pigers kostumer fra sidste år.

    Kig gerne forbi min blog.

    Knus Mette

    SvarSlet