fredag den 17. februar 2012

Krea-dag i Århus



Tusind tak for alle de smukke kommentarer til mit forrige indlæg. De har rørt mig meget. Sorgen er stadig enorm, og begravelsen endnu ikke overstået - det er i morgen.

Men en glædelig begivenhed - krea-dagen - nærmer sig også. Heldigvis da! Ja, faktisk er det på lørdag om en uge. Så derfor dette indlæg.

Alle disse skønne bloggere har meldt sig til:


Kamilla - Kamomilla Vanila
Jenny - Eyes of Jenny
Stine - Strikkelas
Line - Xo Ein Ding
Kristina - Tulipa
Gitte - Mamma-Krea
Pernille - MosterMoster
Christine - Frk. Turkis
Anne - Fru Flittig
Jane - Brilleting
Sanne - SannePKunst
Gowry - Yrwog
Christina - Frk. Regnbue
Anne - Annchen
Julia - Juliarunge
Mette - Trillemus 
Mille - Milles Rutchebane
Lilli - Fikumstrikken.dk
Mona - FarveFryd
Cille - Tante Blaa


Hvis du endnu ikke har fået en mail fra mig med praktiske oplysninger, så skriv lige til mig - på akjoensson@hotmail.com. Der er helt sikkert et par stykker, som ikke har fået mail, da I ikke har givet mig jeres mailadresse eller skrevet en forkert.
Og hvis du synes, du har meldt dig til, men ikke er på listen - så send også en mail!

Glæder mig meget til at ser jer alle - det skal nok blive hyggeligt!

7 kommentarer:

  1. nøjjj hvor jeg glæder mig...

    satser lidt på der måske er nogen der kan hjælpe mig med min broderenhed på min pfaff creative 2.0 kan simpelhen ikke få den til at virke.........

    SvarSlet
  2. Hvor er du go til at opsætte en ramme for sådan en dag.. :0) Sikke mange i bliver.. Var med sidste gang og kan se der kommer en del fra sidst osse.. åh hvor er det FEDT.. Kan du og i andre have en dejlig blogtræf dag..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Åh, gid man dog ik sku ha været til navngivningsfest den dag - nu blir jeg endnu mere misundelig ;) håber
    I får en herlig dag!

    SvarSlet
  4. Hey Anna
    Glæder mig til at deltage..
    Har selvfølgelige været inde og lurer på hvem der kommer...
    Men linket til Fru Millas Cupcakes er forkert.. Der kommer man ind på Moster Moster istedetfor...

    Vi ses lørdag

    SvarSlet
  5. Hvorfor bor jeg ikke i Jylland?

    SvarSlet
  6. Ja, der er ikke længe til nu - jeg glæder mig meget og håber, at jeg når at blive færdig med en lille ting til jer - ligesom sidst :-)

    SvarSlet
  7. Hej
    Ved ikke lige hvad der er gået galt, men kan se jeg er på listen, har dog intet hørt fra dig, og regnede derfor ikke med at der var plads, da i allerede var over 40 da jeg tilmeldte mig. Bare lige til din info så har jeg desværre en anden aftale, da jeg som sagt ikke troede jeg kunne komme med, så kommer ikke i weekenden. Håber i får en dejlig dag

    SvarSlet