torsdag den 9. februar 2012

Nye stoffer




En omgang nye stoffer til samlingen - og det mest fantatiske ved disse stoffer er, at de enten er bytterier eller gaver fra andre søde bloggere - og dermed uden omkostninger for mig, hvilket jo passer godt til mit brug-hvad-du-har-projekt:-)

På det første billede er de skønne katte, som jeg har fået af Trine. På andet billede en ny samling af frottéstoffer, som jeg har byttet mig til hos en kær veninde. Og stofferne på trejde billede er en gave fra en sød læser. Fantastisk, ikke?

3 kommentarer:

  1. Fantastisk!
    -Og så helt uden at tage penge op af lommen ;-)
    Glæder mig til at se hvad du skal bruge det til!

    SvarSlet
  2. Så gøy å få nye stoffer. Fantasien og kreativiteten kan løpe løpsk :-)

    SvarSlet
  3. Katten Stoffet jeg bedst kan lide
    Silke

    SvarSlet