fredag den 24. februar 2012

Pude til børneværelset # 1




Der bliver ikke syet meget denne uge - men denne store gulv-pude til Laras værelse har jeg dog fået lavet. Stoffet er fra et retrosengesæt - i et for tiden meget populært mønster - og skaffet gennem Lines stofbutik. Jeg er vild med både farverne og figurerne og derfor super glad for, at jeg nu har en pude i dette smukke stof.

Og nu skal der pakkes til kreadag i morgen - jeg glæder mig rigtig meget til at mødes med 35 kvinder fra Blogland! 

9 kommentarer:

  1. Den er da også skøn..

    Måske man skulle springe ind for at se om hun har mere

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare herlig.
    Skøn.

    Ha en god dag i alle krea-damernes selskab - bare det var mig.
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  3. Så fin en pude, kan godt forstå du er vild med motivet :)

    SvarSlet
  4. Super fin pude....

    Håber i får en god dag i morgen... Er super ærgerlig over vi er blevet syge...

    Men lav en masse krea for mig

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare en lækker pude.
    Den kunne ellers godt bo hos mig hvis det var...

    SvarSlet
  6. Skøn pude - dejlige detaljer i stoffet :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Elsker bare det stof :-) Jeg har syet en i samme motiv til min datters seng (min har bare orange og hvide prikker på bagsiden): http://kreauglen.blogspot.com/2012/01/man-kan-hvad-man-vil.html

    KH
    Laila

    SvarSlet
  8. Hvor er den fed!

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet