søndag den 12. februar 2012

Søndagsprojekter

I formiddags var Lara, Jonas og jeg i svømmehallen, og bagefter spiste vi frokost på en restaurant. Begge dele er et hit, og man bliver altid så dejligt afslappet i kroppen efter en svømmetur.

Jeg nyder, at jeg ikke skal på arbejde i morgen og derfor ikke skal forberede mig til undervisningen.  Eftermiddagen bruger jeg på at klippe i nogle af mine yndlingsstoffer - du ved, kill your darlings:


De skal blive til babysengesæt. Ikke at vi mangler - eller har en ny baby på vej - men fordi jeg synes, at stofferne er så smukke, at de skal have lov til at få nyt liv i så store stykker som muligt. 

Derudover har jeg fået fat i et stykke af dette smukke stof, som Line viste for ikke så længe siden:


Det er et gammelt retro-gardin, som nu må lade livet - for derefter at få nyt liv i form af en pude, som skal pryde Laras gule seng. Jeg er vild med både farver og motiv, og det skal nok komme til at blive godt!

Det er min søndag - hvad mon du laver?



5 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt...
    Jeg har haft en skøn dag med besøg, lidt handel, frisk luft og sytøj, men prøv at kigge forbi min blog, da mine køb vist skal ses.

    God aften :)

    SvarSlet
  2. Man kan aldrig få för många babysengeset:)

    SvarSlet
  3. Det hørtes ut som en fin søndag. Jeg skal på jobb i morgen, og nå må jeg planlegge litt...

    SvarSlet
  4. jeg hængte hylder op i min nye lejlighed... glæder mig til at se resultatet af dine klipperier... har du mere strygestof at sælge af??
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer!

    Stine: Nej, det er desværre udsolgt, men måske får jeg skaffet noget mere engang i foråret.

    Kh
    Anna

    SvarSlet