mandag den 13. februar 2012

Strygebrættets nye klæder




Strygebrættet har fået nye klæder - ved hjælp af det stykke retrogardin, som jeg viste i sidste indlæg. Mit strygebræt står nemlig fremme det meste af tiden, og stoffet på det har længe været grimt og hullet. Nu har det fået nyt liv, og det pynter virkelig, synes jeg.

Under fotosessionen drillede Lara ved at løbe ind foran kameraet - og det kom der nogle herlige billeder ud af, som jeg gerne vil dele med jer. Og så kan jeg samtidig få flashet de gule bukser med blomster af strygestof, som jeg viste i dette indlæg.

7 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin og DEJLIG at kigge på og det er din smukke lille pige også :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Det er da det mest lækre stryge brædt jeg nogensinde har set. Mit er klædt i et keeeedeligt IKEA-design.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er det et herligt strygebrædt! Og nogle fine billeder af en fræk lille pige :)

    Karen

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det bare fint! Og den frække pige ligeså ;)

    SvarSlet
  5. Perfekt anvendelse af det skønne stof!! Mit strygebræt kunne virkelig også trænge, men det er jeg ikke nået til endnu :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Det ser fedt ud - det er da fordi din datters bukser matcher strygebrættet at hun gerne ville med på billederne ;)

    SvarSlet
  7. Aj hvor ser det da bare mega godt ud Anna!! Mit strygebræt kunne i den grad også godt trænge til sådan en makeover. Der er flere steder hul i stoffet så skummet titter igennem. Får virkelig lyst til at kaste mig ud i sådan et projekt (:

    SvarSlet