fredag den 20. april 2012

Babytæppe med fugle og elefanter






Dette babytæppe er et bestillingsarbejde, som jeg fik færdiggjort sidste weekend. Det er som sædvanligt syet i et udvalg af mine elskede retrostoffer, og denne gang med lilla elefanter. Det østtyske fuglestof er ikke mit, men køberens, som hun sendte til mig. Jeg har aldrig fået fingrene i det selv (pga. de høje priser, som længe har været på dette stof - jeg er simpelthen for nærig). Og det er derfor første gang, jeg har haft fornøjelsen af at sy i det. Resultatet er da også blevet meget fint, ikke? Men med disse skønne stoffer kan det vel heller ikke gå helt galt?!

Rigtig god weekend til jer alle. Her står den på arbejde med ungdomsskolemusicalen, og derfor kommer I nok ikke til at høre meget fra mig.  

11 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint! Sikke en heldig modtager! God weekend, og pøj pøj med musicalen!
    Smil fra Sidsel

    SvarSlet
  2. Skønt tæppe, hvem ville ikke gerne eje det ? ;O)

    SvarSlet
  3. Skønt skønt tæppe. Det er vel nok en tålmodighedsprøve med alle de lapper, der fint er sat sammen.
    Pøj pøj med musicalen.
    Kh viola

    SvarSlet
  4. Det er så fantastisk!
    Super skønne farver , sammensætning og ALT :-)

    SvarSlet
  5. Det er rigtig fint. Hende, der har bestilt det, må bestemt blive glad!! Knus og god weekend - med musical og det hele

    SvarSlet
  6. Rigtig "misundelig" på den fine overlock. Smukt og meget fint håndarbejde.
    God weekend og fornøjelse med mucikalen

    SvarSlet
  7. Wow - helt klart min favorit af alle dem du har lavet! MEGET smukt :-)

    God arbejdslyst og god weekend.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Så nydelig - kjøperen blir nok glad for det fine teppet :)

    SvarSlet
  9. Ih hvor er det fint! Skønne farver
    Gid man var baby - bare for en stund - og kunne snuppe sig en lur på det :o)
    Håber du har haft en god weekend!

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig godt ud, er jeg sikker på der er nogle som bliver glade for.

    SvarSlet
  11. Wauw! Det er super smukt!
    Sikke nogle skønne farver!!

    SvarSlet