onsdag den 18. april 2012

En Anna Svenning taske


Denne taske er en af de sidste, jeg syede - inden jeg blev gravid og mistede interessen (forhåbentlig er den kun væk for en stund - for det er et fantastisk arbejde at designe tasker). Den er quiltet i cognac-farvet kalveskind - en utrolig smuk farve, synes jeg. Blomsten er af samme skind og pyntet med en sten - så vidt jeg husker, er det en citrin. Taskebøjlen måler 20 cm, bunden omkring 35, så det er ikke en af de helt små tasker. Foret er en smuk græsgrøn satin. 

Hvis du vil se andre af mine tasker, så klik her.

I dag har jeg fødselsdag, og trods en sindssyg uge arbejdsmæssigt (grundet musical, som har premiere mandag næste uge) bliver der heldigvis tid til at tage ud og spise i aften - det bliver skønt at lave lidt andet end arbejde!



23 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødseldagen, håber du får en dejlig dag. hvor er din taske bare flot.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen :) Og smadder fin taske!

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen - og så vil jeg lige sige at dette er en af de fedeste tasker jeg længe har set! Hvis den var at finde i en butik, havde jeg måttet købe den på stedet!

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen - og WOW sikke en fantastisk smuk taske. Jeg må kigge lidt nærmere på de andre du har lavet.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dagen :)

    jeg synes du laver nogle skønne tasker :)

    SvarSlet
  6. I dag er det Anna´s fødselsdag hurra,hurra,hurra....
    Stort tillykke med DIN dag, jeg håber den bliver god ved dig,med ALLE dine ønsker opfyldte:)
    Hold k**t hvor er din taske flot...helt vildt :)

    Fødselsdags knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Wauw den er flot. Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  8. Kæmpe stort tillykke søde Anna. Jeg håber, du bliver fejret en hel masse, og at jeg får mulighed for at fejre dig en lille smule, næste gang vi ses. Så kan vi fejre hinanden :)
    Kh Line

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen! ...sikke et talent du (også) har. Det ville være synd hvis ikke lysten kommer tilbage...
    Og farven - enig, håber at overbevise manden om at det er den farve/materiale vores næste sofa skal være i ;o).
    Nyd dagen. Kh. Pia

    SvarSlet
  10. Tillykke Anna! Nyd dagen :-)
    Din taske er virkelig smuk! Jeg synes også at farven er superlækker og så det quiltede skind. Najs!

    SvarSlet
  11. Også et stort tillykke med fødselsdagen fra mig. Håber du får en dejlig dag. Jeg har gennem et stykke tid fulgt din Blog, men våger først nu at komme med en kommentar :-). Jeg nyder hver dag at læse dine spændende indlæg, som inspirere mig meget. Og det er jo nogle super flotte ting, du laver. At læse din Blog er mit "lille frirum". Jeg når ikke, at "producere" så meget kreativt som du gør, men det holder mig til ilden at læse om, hvad du laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sanne

      Velkommen til! :-) Dejligt, at du nu tør kommentere;-) Det skal du altid være velkommen til - det fortæller mig, at der er folk derude, som læser med, og det giver mig energi og lyst til at fortsætte med at blogge!

      Kh
      Anna

      Slet
  12. Kære Anna
    Tillykke med dagen og nyd den! Det fortjener du.
    Knus fra Libbie

    SvarSlet
  13. Kære Anna. Stort tillykke!!! Ha' en dejlig dag. Knus Maria. P.S. Smuk, smuk taske!

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  15. Tillykke med fødselsdagen. Vildt lækker taske du har lavet!

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen, håber du får en fantastisk dag med manden og det lækre pigebarn :-)

    SvarSlet
  17. Tak for jeres søde fødselsdagskommentarer samt pæne kommentarer om tasken! :-) Tasken er også en af mine yndlings - ved dog stadig ikke helt, hvad jeg skal gøre med den, for jeg har så mange...

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  18. Tillykke med fødselsdag Anna - og ja, det er nogle meget smukke og gennemførte tasker du har lavet, men det er alt, hvad du laver jo :-)

    SvarSlet
  19. Hvor er det en smuk taske! Og rigtig hjerteligt tillykke med dagen i går.

    Kh. Betine

    SvarSlet
  20. Hej Anna, det er en super fed taske! Håber du får taske kreativiteten tilbage for den er bare så flot,

    Tillykke med dagen, håber du bliver fejret som sig hør og bør.

    Line

    SvarSlet
  21. Den er bare såååååå smuk Anna, er helt forelsket i den!!

    SvarSlet