torsdag den 5. april 2012

En byttehandel




For et stykke tid siden forelskede jeg mig i disse tre puder, som Mette havde sat til salg på sin blog. Det er ikke fordi, jeg mangler puder til Laras seng - faktisk kan hun næsten ikke være der i sengen for tøjbamser og puder. Men disse tre puder - de er da helt igennem fantastiske! Syet i nogle af de skønneste retrostoffer. Så dem måtte jeg altså eje. Enden blev, at vi lavede en byttehandel - jeg syede en kjole til Mettes datter Karen (som blev til to kjoler, da den første blev alt for stor). Og Mette sendte puderne, som nu pynter i Laras seng. Dejligt, at man kan hjælpe hinanden, ikke? ;-) 


8 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne... Kan godt forstå de er musthave :)

    SvarSlet
  2. De er super fine, kan godt forstå du gerne ville have dem. Jeg har også lige selv klippet op til puder i går, måske de bliver færdig i morgen, afhænger lige af hvad påskeferien må bringe af byggelig besøg og andre ikke krea aktiviteter.

    SvarSlet
  3. Dejligt at se dem godt fremme og i selskab med skønt retrosengetøj og Laras gule seng :-) Og jo - fantastisk at man kan lave gode byttehandler her i Blogland - vi er så glade for vores del!

    God påske.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. De er da bare fine. Så kjolerne du har syet - I har vist begge lavet en fantastisk handel.

    SvarSlet
  5. Så flott at man kan bytte slik - begge deler var fine :)

    SvarSlet
  6. En fantastisk bytte handel... puderne er rigtig fine og kjolen er super flot....

    SvarSlet
  7. Åh, jeg elsker byttehandler! ;)

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  8. Skønne bytterier, der har i da begge lige gjort en god "handel" :-)

    SvarSlet