lørdag den 14. april 2012

Nye darlings













Selvom jeg tager livet af mange darlings lige for tiden, kommer der også en del til. Disse stoffer er sidste måneds indkøb, og jeg synes selv, jeg har været heldig. Især stofferne på de to første billeder er jeg rigtig glad for. De er fra henholdsvis Junettes etsyshop og Ullas etsyshop - begge steder kan klart anbefales, hvis man vil shoppe lækre retrostoffer! :-)

De resterende er også fantastiske køb - fra Trendsales og fra Johnny Trapez. Især er jeg glad for det gul/orange/hvid-blomstret stof på mørkebrun baggrund, som er blandt mine absolutte yndlingsstoffer. 
Og frotté-stofferne på de sidste billeder er selvfølgelig fra Husflid - og dem glæder jeg mig meget til at sætte saksen i. 

8 kommentarer:

  1. Det ser godt ud med så meget nyt og lækkert stof:-)

    SvarSlet
  2. Kommer mig aldrig rigtig over Frotté.... vil så gerne have MERE... men synes det er så skrækkelig dyrt...
    God køb... ubetalelig smag...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Uha, Anna - det var dog en farlig shop, den der Johnny Trapez. Der kan man hurtigt få brugt nogle penge. God lørdag :o)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre stoffer... Skønne farver, lige de rette her til foråret :-) Glæder mig til at se hvad du får ud af dem...

    SvarSlet
  5. Wauw nogle gode køb du har gjort dig! God weekend :)

    SvarSlet
  6. Åhh... underbara tyger! Blir grymt sugen på att köp anågra egna och fylla på tygskåpet med när jag ser detta. :-)

    SvarSlet
  7. De to med brun bakgrunn er sååå fine! De er bare til å bli glad av :)

    SvarSlet