onsdag den 11. april 2012

Travlhed


Jeg har nogle travle uger, da jeg har sagt ja til at instruere en ungdomsskolemusical. Det er et fantastisk arbejde, men døgnet har som bekendt (og desværre) kun 24 timer, og jeg skal jo samtidig også passe mit arbejde som lærer og min rolle som mor. Det går ud over energien til kreativiteten.

Lidt syning bliver der dog alligevel til i de sene aftentimer. Det skal der simpelthen være plads til - ellers hænger jeg ikke sammen. I går aftes så endnu et elefant-patchworktæppe derfor dagens lys - denne gang i lyserøde og lilla nuancer. Patchworktæpperne er jeg endnu ikke blevet træt af at designe, for der er så utroligt mange muligheder, og hver tæppe bliver unikt - og derfor bliver det ikke kedeligt.

Og ja, der skal nok snart komme en elefant-patchwork-babytæppe-giveaway som lovet:-)

4 kommentarer:

  1. Åhhh jeg bliver helt forpustet af dit indlæg..! Håber du kommer nogenlunde igennem det..! Kender alt for godt når man involverer sig i mere end hvad godt er...

    SvarSlet
  2. Hold da ferie, en energi... yder ellers spændende med musical... og sikke skønne tøsefarver til tæppet...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Tæppet ser meget smukt ud :-) Håber det går godt med musicalen, selvom det kræver meget tid og energi at være med i sådan et projekt ved siden af alt det andet. Kh Maria

    SvarSlet
  4. Jeg faldt lige over din blog :)
    Jeg følger lige med en:D

    SvarSlet