torsdag den 19. april 2012

Velourbukser med lommer med ribkant og lommepose





Disse børnebukser i hindbærfarvet (eller cerise?) velour og mørkebrun rib fik jeg syet i weekenden. Lommerne er med indvendig lommepose (sådan hedder det vist, gør det ikke?) og med ribkant. Det er nemt at sy og ser ret prof ud, synes jeg:-) En af dagene kommer der en udførlig DIY på det - for jeg fik nemlig taget billeder af processen, men mangler stadig liiige at lave indlægget. 

Og så synes jeg, det er sindssygt svært at tage gode billeder af velour - og ja, børnebukser generelt. Mon der er nogle, der har et par gode foto-fifs?

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!
    Glæder mig til en DIY for at se om det er noget jeg kan finde ud af...... :-)

    SvarSlet
  2. Det er jeg sikker på, at du kan! Det er slet ikke så svært:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Lækre bukser... bukserne gør sig vel altid bedre på model eller måske hængende??
    Glæder mig til DIY
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Hvor er de lækre, virkelig en fed farve og rigtig fint med den brune rib til :) Glæder mig til at se din DIY, er vild med alle dine DIY'er og i det hele taget alt hvad du laver, du er en stor inspiration :)

    SvarSlet
  5. Bestemt fine - og sikke gode detaljer :)

    SvarSlet