mandag den 14. maj 2012

Min beskedne samling af børne-retrostoffer









Ja, min samling af børne-retrostoffer er såmænd ikke noget at prale af, ej heller noget særligt at vise frem. Jeg har nemlig været ret nærig, når det kommer til retrostoffer, og børnestofferne har længe været så dyre, at jeg ikke har villet være med. Men lidt har jeg da. Og nu hvor jeg alligevel skulle fotografere dem til en stof-byttehandel, kan jeg også lige så godt lægge dem på bloggen (og jeg skynder mig at undskylde de krøllede stoffer - det gik hurtigt!). De er jo meget forskellige og har hver sin charme. Selv er jeg mest vild med pigen i sengen - det må nok være mit yndlings-børneretrostof af dem alle. Men Miffy er jeg også vild med. 

Hvilket mon du bedst kan lide? 

12 kommentarer:

  1. Jeg må holde med dig; jeg er også helt pjattet med pigen i sengen og har præcis idag fået stofpakke fra Line (XO Ein Ding) som indeholdte sådan et stykke - det er bare SÅ fint. Men det første du viser, synes jeg virkelig også er sødt!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker det med kattene. Skulle gjerne eiet en bit av det.
    Klem, Drude

    SvarSlet
  3. jeg er ret vild med det første,hvis du vil bytte det væk er jeg gerne med på en bytter.

    sussi-sky blog

    SvarSlet
  4. Ai, men kattene er da også helt fantastiske. Og selvom du måske ikke har så meget, så er det jo fint, det du har. Måske er lidt men godt devicen her?

    SvarSlet
  5. "Beskedent"... måske, "fint"...bestemt!

    SvarSlet
  6. Er også til pigen i sengen, men synes nu også den ovenover med nisser eller hvad det nu er?! Er rigtig fin :-)

    SvarSlet
  7. Jeg ville gerne eje den øverste i pink og brun. Farvekombinationen er sjælden og super fin og enkel, og motiverne SÅ fine!
    ..nu har jeg jo allerede en del af de andre, så måske influerer det også på mit valg = man vil jo altid have det, man ikke har ;)
    Kh

    SvarSlet
  8. Jeg er også ret pjattet med det øverste! Men de er virkelig fine alle sammen!

    Kh Pernille

    SvarSlet
  9. Det øverste er så fint. Jeg har selv to voksenbetræk i orange/grøn, fra min egen barndom - eller ret beset er det vel egentlig mine søskendes.

    SvarSlet
  10. Stoffstykke nummer 2 er knallfint!

    Alltid kjekt å komme innom bloggen din, inspirerende!

    SvarSlet
  11. Tak for jeres søde kommentarer! Jeg skal nok sige til, hvis jeg vil af med kattene eller det lyserøde/brune:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  12. ååh, synes du hadde en kjempefin samling av søte barnestoffer! mange som jeg ikke har sett før ;)

    SvarSlet