lørdag den 26. maj 2012

Nyt kjoleprojekt


I dag har jeg brugt hele dagen på at sy sammen med fem andre skønne kvinder. Ja, jeg ved godt, at det er skørt at bruge en dag som denne - med det fantastiske vejr - på at sidde indendørs og sy. Men dagen har været planlagt længe, mændene sat til at passe børnene, og når man nu er passioneret sykvinde, ja så bruger man gerne en varm sommerdag ved symaskinen:-) Jeg er i gang med endnu et kjoleprojekt - i det skønneste Amy Butler stof, som har ligget og ventet på at blive til en kjole til mig. 

11 kommentarer:

  1. Ser smadder spændende ud.
    Mit strygestof er ankommet og også allerede strøget på det første stykke tøj. Tak :-)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kunne bruge det:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  2. solskin eller ej, så er sådan et sytræf at foretrække, det er smadder hyggeligt og man får samme tid dyrket sin hobby :)

    SvarSlet
  3. Jeg har også tilbragt lidt af dagen ved symaskinen, men jeg rykkede grejet ud på terrassen :D
    Og så er jeg enig med Lotte. Sytræf er bare hyggeligt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide med at rykke udenfor - det må jeg vist afprøve:-)

      Slet
  4. Tak for i går Anna - det er bare en fin kjole og rigtig godt snit til dig. I dag skal vi vist lidt ud, jeg er i hvert fald på vej ud med barnevognen :-) Bedste tanker herfra*

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Christine! Håber du har nydt dagen i dag i det fri.

      Kh
      Anna

      Slet
  5. Det tegner til at blive endnu en fantastisk kjole fra din hånd..!

    Har du set min give away http://frkhimmelblaashemmeligheder.blogspot.com/2012/05/min-frste-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for link - jeg kigger forbi:-)

      Slet
  6. Du er altså super sej med dine fine kjoler.....

    Jeg har faktisk også en give away på min blog.....

    Kh. Lene.

    SvarSlet