fredag den 18. maj 2012

Retrostof til salg

Jeg har for meget retrostof ... ingen tvivl om det. Og da der hele tiden kommer mere til, end der bliver brugt, er der efterhånden seriøse pladsproblemer i vores i forvejen meget lille hjem. Derfor har jeg - efter store overvejelser;-) - taget en drastisk beslutning om at sætte en del af mit retrostof til salg. 

Og i dag har jeg så brugt timer på at sortere, danne mig et overblik, klippe ud, fotografere, veje og måle - sikke et arbejde, det er! Men nu kommer de første pakker til salg, og hvis interessen ellers er der, kommer der mere til salg, efterhånden som jeg får fotograferet. 

Der er to slags pakker:

Pakker med store stykker og pakker med små stykker. 

En pakke med store stykker koster 190 kr eksklusiv porto
En pakke med små stykker koster 100 kr eksklusiv porto

Porto for de store pakker er 40 kr (som b-post)
Porto for de små pakker er 30 kr (som b-post)

Bestiller du mere end en pakke, betaler jeg porto!

Da det er retrostof, kan der selvfølgelig forekomme små pletter eller huller - men jeg har selvfølgelig kigget stoffet igennem og kan stå inde for det, jeg sælger:-)



Pakker med store stykker:

Her er omkring 600-700 gram stof - og i dejligt store stykker. Se under det enkelte billede for stykkernes mål:

Stofpakke 1 - blå og grønne farver
Pakken indeholder 10 stykker. Størrelserne varierer fra 130 x 90 cm til 50 x 65 cm.  
SOLGT

Stofpakke 2 - lyserød, lilla og orange farver
Stofpakken indeholder 11 stykker. Størrelserne på stykkerne varierer fra 90 x 120 til 40 x 65.
Jeg har 2 pakker.
SOLGT

Stofpakke 3 - gule, brune og orange farver
Pakken indeholder 10 stykker stof.  Stykkerne måler fra 40 x 70 til 85 x 80 cm.
SOLGT


Pakker med små stykker:

Pakkerne indeholder mindre stykker beregnet til patchworkprojekter, lommer og den slags. 
Der er meget forskel på stykkernes størrelser. De varierer fra ca. 20 x 20 til 60 x 40 cm. Nogle af stykkerne kan være aflange. 

Her er mellem 250 og 350 gram stof. 

Stofpakke 5
SOLGT

Stofpakke 6
SOLGT

Stofpakke 7
SOLGT

Stofpakke 8
SOLGT

Stofpakke 9
SOLGT

Stofpakke 10
SOLGT

Er du interesseret i at købe en stofpakke, så skriv en mail til mig på
akjoensson@hotmail.com


Update: Det går hurtigt med at få solgt stof:-) Derfor kommer der flere pakker, som jeg sætter til salg søndag aften kl 20.00 - hvis alt går vel!

5 kommentarer:

  1. sikke skønne pakker, desværre må jeg ikke købe mere lige nu :(

    SvarSlet
  2. Hej Anna.
    Jeg vil rigtig gerne købe pakke 2 :0)
    Send gerne en mail med dine oplysninger på Aliti@mac.com

    SvarSlet
  3. Hej Anna.

    Jeg har sendt dig en mail angående mit sengesæt du var interesseret i.

    Hvis du ellers har nogle mindre stykker tilbage, vil jeg gerne bytte.
    Men det kan du læse om i mailen :o)

    SvarSlet
  4. Du er så sej! Det er godt, du er kommet i gang med at sælge det. Tror du bliver rigtig glad for det, når der kommer luft i lagret...

    SvarSlet
  5. Hej igen (har også skrevet på din anden side med stof til salg:))
    Kan jeg bestille både en drengepakke og pigepakke- ala "stofpakke 1 0g 2" i store stykker?
    MVH Christina (lillebiomkring@hotmail.com)

    SvarSlet