søndag den 20. maj 2012

Retrostof til salg

Så er der endnu en omgang retrostof til salg. Denne gang er det 9 pakker med store stykker, som kan bruges til større syprojekter. Stofferne varierer fra 40 x 50 cm til 120 x 90 cm - men da de er meget forskellige størrelsesmæssigt, har jeg skrevet på hver enkelt stykke stof, hvor mange cm det måler. 

Der er 6 stykker stof i en pakke. Jeg har denne gang blandet farverne. 

En pakke koster 190 kr
Porto er 40 kr 

Bestiller du mere end en pakke, skal du kun betale porto een gang - jeg betaler den ekstra porto.

Der er først til mølle, og pakkerne kan erhverves ved at skrive en mail til mig:
akjoensson@hotmail.com

Jeg besvarer mails i den rækkefølge, jeg modtager dem. Jeg forsøger også at opdatere indlægget her så hurtigt som muligt, så du ikke skriver forgæves til mig. Du kan evt.  skrive, hvilke andre pakker, du evt. er interesseret i, hvis dem, du gerne vil købe, er udsolgt.


Pakke 1
SOLGT

Pakke 2
SOLGT

Pakke 3
SOLGT

Pakke 4
SOLGT

Pakke 5
SOLGT

Pakke 6
SOLGT

Pakke 7

Pakke 8
SOLGT

Pakke 9
SOLGT

6 kommentarer:

  1. Jeg har lige sendt dig en mail - er interesseret i pakke 4 og 9 :-)

    SvarSlet
  2. Shit det går stærkt....jeg er alt alt for langsom, håber, der kommer mere :-)!
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna

      ja, det går stærkt:-) Der er stadig en enkelt pakke tilbage, hvis det skulle have interesse? Ellers kommer der mere - når jeg får tid til at få sorteret og taget billeder!

      Kh
      Anna

      Slet
  3. Å, så mange fine stoffer. Jeg er imponert over at du har hjerte til å selge dem :)
    Jeg er selvsagt for sent ute, men får vente spent til du legger ut flere for salg :)

    SvarSlet
  4. Det er ikke lige de farver, jeg er ude efter - men jeg vil holde øje og glæde mig til, der kommer mere :-). I øvrigt fed fed fed taske JOnas har lavet til dig!
    Anna

    SvarSlet
  5. Har du flere "pakker" til salg- ala pakke 2 og 3?
    MVH Christina

    SvarSlet