onsdag den 30. maj 2012

Same same but different



Disse stoffer er nogle af mine absolutte darlings i min samling. Det orange har jeg haft i en del år, mens det lilla er købt for nyligt i Ullas dejlige webshop. Det var noget af et scoop, synes jeg, for det har jeg ledt efter i flere år. Hvad jeg skal bruge det til, ved jeg endnu ikke. For det er meget dyrebart for mig og skal være til noget helt særligt:-)

Hvilken kombination mon du bedst kan lide? Og kender du til flere farvekombinationer end disse?

5 kommentarer:

  1. Hvor er det lilla bare smukt !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Jeg har også det lilla - det var noget af mit allerførste retrostof, så det har også en særlig status hos mig :) Det er nu også smukt i den anden variant - bare på en helt anden måde...

    Kh. (glemsomme) Betine

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå du gemmer det til noget specielt.. Det er godt nok også flot..!

    SvarSlet
  4. Ej, hvor sjovt. Jeg har også den øverste, men har aldrig set det i andre farvekombinationer.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Super fine stoffer. Kan se at vi blogger om de samme ting. Måske du havde lyst til at se min blog og evt. blive fast læser. Mvh en fast læser
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet