søndag den 13. maj 2012

Skønhed




I disse dage springer paradisæbletræernes blomster ud. Og i år nåede jeg at få et par billeder af de smukke pinkfarvede knopper, inden de foldede sig ud og forvandlede sig til små hvide blomster. Findes der noget smukkere end foråret? Jeg tror det ikke.

Ellers har weekenden budt på hjemmehygge sammen med Lara, mens hendes far har skrevet eksamensopgave. I dag fik jeg dog et par timer sammen med Line. Vi var bl.a. på loppemarked i Mølleparken sammen med resten af Århus' befolkning (eller sådan føltes det i hvert fald). I aften skal jeg lave tonsvis af skolearbejde, for jeg er som altid bagud. Det er forbandelsen ved at være lærer. 

Hvad mon du har brugt din weekend på? 

7 kommentarer:

  1. Så vakre epleblomster. Jeg har en give-avay. Håper du vil være med.
    Klem, Drude

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne dine billeder af paradis knopper.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder. De er virkelig, virkelig helt fantastiske!

    Jeg elsker billeder af natur, og specielt blomster.

    Kh Julie

    SvarSlet
  4. Så flotte bilder. Frukttrær i blomst er så vakre. Ha en fortsatt god søndag

    SvarSlet
  5. Smukke billeder Anna. Gik også forbi det smukkeste træ i dag - ved ikke hvad det hedder - men jeg burde have fotograferet det :-) Har også bare været ude med ungerne hele dagen. Det er det bedste! God arbejdslyst med skolearbejdet. Knus Maria

    SvarSlet
  6. Smukke billeder ...
    Jeg har været til super hyggeligt blogtræf i det Nordjyske og til garnudsalg ;0)
    skøn weekend ♥

    SvarSlet