tirsdag den 8. maj 2012

Snehvide og de 7 små dværge



Det er efterhånden sjældent, at jeg køber nyt børnestof (som i nyt nyt) - jeg er ret kritisk og synes for det meste, at printene enten er for sukkersøde eller for moderne. Men dette stof måtte jeg bare eje. Jeg er vild med stoffets farver i de blå nuancer samt den gule snehvide - og synes tegningerne er flotte. Hvad det skal bruges til, har jeg endnu ikke helt besluttet - måske til sengetøj (som vi altså ikke mangler) eller en nederdel til Lara?

Stoffet er købt her - og det er bestemt et sted, som er værd at besøge!

10 kommentarer:

  1. Åh ja, hollænderne elsker sådan noget. Det er også mega fint. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, det har jeg også lige købt ;) det er så fantastisk fint.. jeg har klippet ud til en kjole med bærestykke og der er (heldigvis) meget mere tilbage.

    SvarSlet
  3. Det har jeg også købt, og lavet indlæg om. Det er så fint! Og jeg siger tak til Livet blandt stilletter og mursten, for det er hendes skyld jeg også fik købt noget :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det fint! Tak for link :-) Glæder mig til at se, hvad du får lavet af det!

    Kh Pernille

    SvarSlet
  5. Det er også virkelig skønt! Overvejer om det ikke er en musthave herhjemme

    SvarSlet
  6. Hvor er det sødt, jeg må vist lige kigge mere på det link :)

    SvarSlet
  7. Sikke dog en hyggelig hjemmeside. Den må jeg hellere studere nærmere :-)
    Glæder mig til at se hvad du får lavet til fotomodellen...

    SvarSlet
  8. Det er godt nok super fint.. Må vist også få kigget nærmere på den hjemmeside..

    http://frkhimmelblaashemmeligheder.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Skønt print!! Men jeg har det lidt lige som dig - køber sjældent stof med børneprint. Bliver alt for hurtigt træt af det og er nok i virkeligheden for det meste også til det mere enkle.. KH Maria

    SvarSlet