onsdag den 29. august 2012

En fantastisk blog

Nu, hvor jeg ikke selv har tid (eller mulighed for den salgs skyld - alt mit stof er pt. pakket ned) til at sy, må jeg jo nøjes med at svælge i alt det skønne, som andre bloggere får syet. I den forbindelse faldt jeg over en engelsk blog, som jeg gerne vil dele med jer. 

Alice har bloggen Handmade by Alice Apple, og hun syr altså de fineste ting. Se selv denne lille dukke med sødt tilbehør: 






Eller disse kære gravhunde i retrostof:



Og denne pude med applikation er jeg helt vild med (døren kan åbnes, og bag den gemmer sig en lille pige):


Det må tage timer at sy disse ting - så mange detaljer der er. 
Alice sælger også dukkerne og hundene på etsy.com - du kan finde linket på hendes blog.



12 kommentarer:

  1. Åh wauw! Tak for fint link, jeg tror jeg vil overveje at købe sådan en dukke til min yngste datter når hun fylder to (og måske og så en til mig selv...) ;)

    SvarSlet
  2. Åh ja, jeg har fulgt hende længe og det er simpelthen de mest fantastiske sysler der kommer fra hendes hånd. Lige noget for retro-elskere ;0) Man kan da kun blive inspireret ikke

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER det!
    Tak for et fantastisk blogtip :).

    SvarSlet
  4. Sikken nogle flotte syting, lækker blog.

    SvarSlet
  5. Nej hvor er det sjovt, præsis de gravhunde har jeg syet som julegaver til familiens børn, for omkring 30 år siden, jeg tror mønstret var fra Alt om Håndarbejde, der var også fire små hvalpe til som blev sat fast på moderens bryst med tryklåse, jeg husker helt tydelig at de var i sort og rød fløjl :O)
    Eva

    SvarSlet
  6. Wow der er kræset for detaljerne.. Det er virkelig nogle flotte ting..

    SvarSlet
  7. Næ hvor er der mange fine ting. Huset med døren er da helt fantastisk.

    Jeg vil iøvrigt gerne sige dig særligt mange tak for den meget dejlige kommentar du gav mig forleden. Du gjorde mig virkelig glad. TAK.

    SvarSlet
  8. Har også fulgt hendes blog et stykke tid og hun laver bare sådan et fint stykke håndværk. Det må virkelig tage lang tid at kreere sådan nogle fine ting.

    SvarSlet
  9. Ja, hun har en lækker blog/shop hende Alice. Jeg var også så heldig at få lov at udlodde noget af hendes julepynt sidste december. Så skønt.

    kh

    SvarSlet
  10. Jeg er helt forelsket i dine produkter de er simpelthen så flotte. Jeg kan rigtig godt puderne enorme søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du læser teksten, kan du se, at det ikke er mig, der har lavet disse ting! :-) Men ja, jeg er også vild med puden.

      Kh
      Anna

      Slet
  11. Oh what a beautiful blog ♥ Love your style and colours :)

    Henna
    sitruunan.blogspot.com

    SvarSlet