torsdag den 2. august 2012

Giveaway hos LaRaLiL - vind den smukke bog Magiske Måneder



Jeg har fået lov til at udlodde et eksemplar af Helle Schjønnings smukke bog Magiske Måneder

Magiske Måneder er en 400 siders æstetisk rejse gennem årstiderne med en overflod af forslag til mad, aktiviteter og kreative ideer til både børn og voksne. Derudover beskrives årstidens traditioner og mærkedage, og bogen kan derfor fungere som en moderne almanak. 

Helle Schjønning er professionel fotograf og æstetiker ud til fingerspidserne. Det ses tydeligt af billederne, som er meget smukke og inspirerende. Men udover at være en æstetisk bog, som man nyder at bladre i, er den også spækket af gode opskrifter, som netop passer til årstiden. 

Helle Schjønning har arbejdet med bogen fuldtime i 2 år, før hun udgav den på sit eget forlag. Det har været en spændende, men også hård proces. Jeg synes, det har været fascinerende at læse om hendes overvejelser i forbindelse med bogen, og hvis du også gerne vil læse mere om tankerne bag bogen, kan du klikke her.

Her er et lille udpluk af bogen. Omend mine amatøragtige billeder ikke yder Helles billeder retfærdighed, så håber jeg, at du alligevel kan få et indtryk af bogens skønhed: 





















Og ja, bogen er selvfølgelig signeret:-)


Reglerne er som sædvanligt:


1 lod for kommentar
5 lodder, hvis du også er så sød at linke til giveawayen på din egen blog - så budskabet spredes i Blogland (brug det øverste billede)


(Har du ikke en blog, kan du dele giveawayen på Facebook - det giver også 5 lodder - men skriv lige i din kommentar, at det er på Facebook, du deler)


Og hvis du så også har lyst til at være fast læser af min blog, så vil jeg blive meget glad - men det er ikke et krav:-)

Giveawayen trækkes 1. september. 

143 kommentarer:

  1. Fantastisk inspirende bog:) Jeg vil gerne være med på et enkelt lod:)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med et lod:)

    SvarSlet
  3. Den må jeg eje - bør da være et must i en hver familie :). Deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  4. Smukt! Jeg napper 5 lodder. :)

    SvarSlet
  5. Jeg er med. Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Den ser da bare for lækker ud. 5 lodder til prinsessen.

    SvarSlet
  7. Gad vide om man vinder denne gang? jeg ville i hvert fald blive glad :0)

    SvarSlet
  8. Lækker bog, som jeg virkelig gerne vil vinde- 1 lod til mig, tak:-)

    SvarSlet
  9. Hej!! jeg er helt sprit ny i dette forum, så det bliver min dåb i at deltage i et give away, samt om det lykkedes mig at linke noget somhelst til min blog....:-) i øvrigt en dejlig blog
    med venlig hilsen Lissen
    http://lissenia.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. deltager i øvrigt med 5 lodder......
      men hvor kunne jeg godt bruge lidt hjælp til til hvordan man laver et smart give away link!!!!

      Slet
  10. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - ville elske at bladre i den skønne bog. Den MÅ på min boghylde...

    SvarSlet
  11. Dette er også min første deltagelse i en give away, så jeg krydser fingre.....:-D. Et lod til mig tak.
    Og tak for en rigtig hyggelig og inspirerende blog!
    Mvh Katrine

    SvarSlet
  12. Ihh hvor ser den flot og inspirerende ud. Jeg deltager gerne med 1 lod.
    Mvh charlotte

    SvarSlet
  13. Super inspirerende og flot bog. Jeg deltager med 5 lodder.
    MVH
    Gitte

    SvarSlet
  14. Rigtig skøn bog :) vil gerne være med :) - måske jeg finder ud af at linke ;) har ikke prøvet før :(

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med på 1 lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Sikke en fantastik bog. Lyder så hyggeligt at den kan følge en igennem årets gang. Ih den vil jeg gerne have fingrene i!!
    5 store lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med fem lodder.
    Jeg har forelsket inderligt i denne bog og den vil både pynte og give gode ideer til aktiviteter til både mig og familien.

    lækker give away

    jette

    SvarSlet
  18. Jeg er med på 5 lodder, lyder super inspirerende! :-)

    SvarSlet
  19. Jeg vil også gerne være med 1 lod. Bogen står højt på min ønskeliste :-)

    Kh mette
    mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  20. Fin bog, jeg hopper på med 1 lod :-)

    SvarSlet
  21. Sikke en fantastisk bog. Bare jeg er den heldige.
    1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  22. For en flott bok! Jeg er med, 5 lodd på meg=:0)

    SvarSlet
  23. Det ser ud til at være en spændende bog, er helt sikkert med på 5 lodder.

    SvarSlet
  24. Hei, deltar gjerne med et lodd. Kjempespennende bok!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Sikke en spændende give away! Jeg er med på et lod!

    SvarSlet
  26. Dette var en ny type give away - gøy med bokpremie. Jeg ønsker meg ett lodd :)

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  28. Jeg elsker inspirerende 'årsbøger' som disse - proppet til randen med inspiration og gode tanker. Så jeg er naturligvis med på et enkelt lod .-)

    SvarSlet
  29. Den ser så skøn ud, den bog, så jeg er med på 5 lodder:-) Må sensommerheldet tilsmile mig.

    SvarSlet
  30. Den bog ser da bare helt vildt lækker ud. Jeg napper 5 lodder! :)

    SvarSlet
  31. Lækre billeder og gode ideer, den må jeg eje :-) 5 lodder tak

    SvarSlet
  32. Jeg hapser et lod! Hilsen Mette

    SvarSlet
  33. Så fin bok! Denne vil jeg gjerne vinne - jeg vil gjerne ha 5 lodder :D

    SvarSlet
  34. Hej! Jeg følger ivrigt med på din blog! Fed bog - den vil jeg gerne vinde!!!

    SvarSlet
  35. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. super dejlig blog du har,
    1 lod til mig.
    Agnes
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  37. Uh ha den bog må meget gerne bo hos mig - håber på jeg er heldig - er med på 1 lod ;O)

    SvarSlet
  38. Åhh den ser god og inspirerende ud!
    Er helt klart med!
    5 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  39. Jeg er helt klart med i kapløbet om denne skønne give away, skønt jeg kun har 1 lod, håber jeg lykken er med mig denne gang.

    /Ditte
    dytte_vu@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg ville bestemt gerne have mulighed for at nærstudere den smukke bog... Så jeg deltager med 5 lodder...
    Må jeg nævne at stoffet/dugen/whatever den ligger på er helt utrolig fantastisk?

    SvarSlet
  41. Da ble det full pott på meg! =) Fantastisk flott premie! =)
    Klem!

    SvarSlet
  42. 5 lodder fra mig, er helt sikkert med.

    SvarSlet
  43. Jeg vil også gerne være med! Skøn bog at eje.

    SvarSlet
  44. Også 5 lodder fra mig! Uh, hvor vil jeg gerne vinde den smukke bog!

    SvarSlet
  45. Uha skøn bog som jeg har ønsket mig sååååå længe.. Er med på 5 lodder.. Og håber så meget jeg er den heldige..
    kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.dk

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 5 lodder -jeg vil SÅ gerne vinde den bog.. det er sjovt, jeg drømte lige om bogen den anden nat og nu har du en giveaway med den ..lidt pudsigt
    Hilsen Leneskage.dk

    SvarSlet
  47. Deltager med 5 lodder.. har bogen selv men hvis jeg vinder ved jeg godt hvem den skal foræres væk til :o)

    SvarSlet
  48. Dejlig give away! Jeg snupper fem heldige lodder :-)

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne have fem lodder :o)
    Håber jeg vinder...!!

    SvarSlet
  50. Jeg napper 5 lodder og krydser mine finger:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  51. Hvor ser den hyggelig ud. Jeg vil gerne sætte mig på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  52. Bogen står i forvejen på min ønskeliste, så jeg krydser fingre - et enkelt lod. vh Ane Kathrine

    SvarSlet
  53. Jeg vil da meget gerne eje den bog, så jeg deltager med 5 lodder (stjernefroe.blogspot.com)
    Christina

    SvarSlet
  54. Jeg vil rigtig gerne snuppe 5 lodder :)
    kh sarah

    SvarSlet
  55. Ej den bog har bare stået øverst på min ønskeliste længe! Et enkelt lod - men masser af krydsede fingre - til mig! :)

    SvarSlet
  56. indtil videre er jeg med på 1 lod.. er helt ny i bloglandet, så ved ikke lige endnu hvordan jeg linker :-)

    SvarSlet
  57. Jeg vil gerne være med på et enkelt lod.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  58. Uhh 5 lodder til mig!
    :o) Karina

    SvarSlet
  59. Så er linket på min blog - jeg vil meget gerne bede om 5 lodder!
    : )

    SvarSlet
  60. Smuk bog - den ville jeg SÅ gerne vinde! Har delet på facebook og vil så gerne bede om 5 lodder! :o)
    anna.charlie@mail123.dk

    SvarSlet
  61. Lækker bog. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  62. Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  63. Rigtig fin giveaway, vi har den på jobbet og den er rigtig god, ville elske at eje den selv. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Har tilmeldt mig som fast læser og linker til din giveaway på min blog. Ha en skøn dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var fem lodder jeg gerne ville deltage med :-), ved ikke helt hvor tallet 2 kom fra ;-)

      Slet
  64. Ser ud som en lækker bog!

    1 lod til mig, tak.

    Kh Eva

    SvarSlet
  65. Hvordan kan man andet end at blive forelsket i sådan en bog? Så jeg deltager også gerne i lodtrækningen med et lod her via kommentaren - og hvis jeg regner ud, hvordan jeg bliver fast læser, så også et lod der :)

    Grit (grit@radich.eu)

    SvarSlet
  66. Jeg ønskede mig den i julegave sidste år, men fik den ikke, så jeg vil gerne være med med 1 lod :)

    SvarSlet
  67. Jeg vil mægtig gerne vinde denne smukke bog. Jeg har linket til din giveaway på min blog
    http://frkbogorm.blogspot.dk/

    Frk. Bogorm

    SvarSlet
  68. Årh - elsker den bog - den vil jeg gerne vinde :-)
    1 lod til mig.
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  69. Ser ud til at være en spændende bog - deltager med 1 lod

    SvarSlet
  70. Dejlig bog, som jeg stadig ikke har fået købt mig.. Er med på 1 lod.

    SvarSlet
  71. 5 lodder, delt på facebook :)

    SvarSlet
  72. Den ønsker jeg mig at vinde - jeg deltager med 5 lodder!
    Kh. Henriette

    SvarSlet
  73. Nøj hvor ser den Lækker ud... Det er jo guf guf for øjnene og kreativiteten..!!!!:) jeg er med på 1 lod og håber, x'er til jeg er den heldige:)

    SvarSlet
  74. SKØN give away!
    Jeg snupper straks 5 lodder og krydser fingre for, at jeg vinder den som en bonus fødselsdagsgave!

    SvarSlet
  75. Hej!
    Fin bok! Jag är gärna med och tar 1 lott tack.

    Trevlig helg!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  76. Holaaa den bog er skøn, men står endnu ikke på min reol. det må vi vist gøre noget ved. 5 lodder og 10 krydsede fingre og 10 krydsede tær.
    Knus

    SvarSlet
  77. uh, den bog ser vildt lækker ud. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, jeg har delt giveaway'en på facebook.

    Krydser alt hvad der krydses kan, og håber på at jeg skulle være heldig at vinde.

    Mvh. Laura (LaH09(a)live.dk)

    SvarSlet
  78. Åh den er brae så lækker den bog - jeg ville elske at have mit eget eksemplar..;) Jeg er med på 5 lodder..
    KH Anne

    SvarSlet
  79. Hej

    Den bog står på min ønskeseddel. Elsker smukke billeder.

    Så jeg er med på 5 lodder

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  80. Deltager med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  81. Ser ud til at være en bog, man kan fordybe sig i en eftermiddag eller to...jeg er med på 5 lodder :o)

    SvarSlet
  82. Wow - en fin give away! Den kunne jeg rigtigt godt bruge, når jeg går herhjemme med ungerne og hygger :)

    Jeg er med på 5 lodder. Skulle jeg være så heldig at vinde kan den nøjes med at blive sendt til familie i DK, som så kan sende videre herned.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  83. Trekker så gjerne 5 lykkelodd :)

    Jeg dro forresten igang en Give away selv i dag, med trekning samme dag :) Håper det bringer lykke!
    Mvh Siv

    SvarSlet
  84. Hejsa.
    Er ny blogger og er helt vild med din side... Så selvfølgelig er jeg med:o) 5 lodder, og krudser fingre:o)
    Mvh Anna

    SvarSlet
  85. Hej
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder og håber at vinde den fine giveaway:-)
    Venlig hilsen

    SvarSlet
  86. Jeg har netop lånt bogen på biblioteket og er allerede ærgerlig over, at skulle aflevere den igen! Jeg smider 5 lodder i puljen og håber at vinde den her :)

    SvarSlet
  87. Åhh, den bog ønsker jeg mig!! Håber et enkelt lod er nok til at vinde :)
    Vh. Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  88. Jeg er med paa 5 lodder tak :-) Jeg deler paa Facebook, der er ikke saa mange der folger min blog! :-)

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  89. Jeg vil gerne være med på et enkelt lod.
    Kh Stine

    SvarSlet
  90. Jeg er med på 5 lodder.

    Mvh Elisabeth

    SvarSlet
  91. Jeg er også med på et lille lod.
    Skøn blog, som jeg er fast læser af, og lækker bog
    Vh Lene
    moerkdamm@gmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg hopper med med 5 lodder :D

    SvarSlet
  93. Ihh, den bog er så fin! Menn din blog er altså finere, må jeg nok sige... Jeg er med på fem lodder :-)

    SvarSlet
  94. Sikke en fantastisk bog og den er da bare SÅ oplagt for mig og mine dagplejebørn, som planlægger vores dage udfra hvad hver måned byder på :0) Deltager derfor med 5 lodder :0)

    SvarSlet
  95. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Kig forbi min giveaway http://brineh.blogspot.dk/2012/08/giveaway-tid.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  96. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. Har ønsket mig den bog siden den kom frem. Og hvis jeg ikke vinder den denne gang, så køber jeg den altså selv :)

    SvarSlet
  97. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - ser ud til at være en spændende bog
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  98. Lige en bog efter mit hoved!

    Jeg nupper 5 lodder. :-)

    SvarSlet
  99. Den vil jeg bare rigtig gerne vinde, håber jeg er heldig.
    5 lodder til mig.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  100. Jeg vil gerne være med på 5 lodder :-) Lækker give away!

    SvarSlet
  101. Ville meget gerne have den bog i min samling. 1 lod fra mig.

    SvarSlet
  102. Sådan en smuk bog vil jeg selvfølgelig gerne være med i lodtrækningen om at vinde. Jeg har linket til din giveaway på min egen blog og snupper dermed 5 lodder. :-)

    SvarSlet
  103. Sikke en skøn bog - den er helt sikkert på ønskelisten :)
    Jeg deltager med 5 lodder :D

    SvarSlet
  104. Jeg vil super gerne vinde denne smukke bog, så jeg snupper 5 lodder. Mvh Anna

    SvarSlet
  105. Jeg har længe været nysgerrig på den bog, så jeg lægger straks et lykkelod i puljen.

    KH
    tina

    SvarSlet
  106. Jeg hopper også med på 5 lodder, i denne skønne give away

    SvarSlet
  107. Den bog står allerede på ønskelisten - den er så fin.
    jeg deltager med et lod :-)

    SvarSlet
  108. Wow en skøn bog . . Jeg er med på et lod :-)
    Maleneskou@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Har lånt den på biblo for øjeblikket og den er helt fantastisk den bog, så ville da være SÅ vild med at vinde den. Flot side med fede ting du har dig her!
    Tony.henriette@heaven.dk

    SvarSlet
  110. Ej ALTSÅ den må jeg da bare være med om ;O)
    Har ønsket mig den i 100 år..... ;O)
    Sussannehansen@yahoo.dk

    SvarSlet
  111. Jeg vil gerne være med på 1 lod, tak :)
    vh avi

    SvarSlet
  112. 1 lod til mig denne gang :)

    SvarSlet
  113. Jeg vil gerne være med på et lod

    SvarSlet
  114. Jeg hopper ned i puljen med 5 lodder og krydser fingre. Det kunne være dejligt med lidt inspiration og læsning, når efteråret melder sig :)

    SvarSlet
  115. Skøn bog :-) må nøjes med et lod. :-) Mette

    SvarSlet
  116. Dejlig bog er med på et lod...
    :-)
    N

    SvarSlet
  117. For syv søen en lækker Give Away, har fødselsdag i september, så jeg bliver da helt sikkert den heldig vinder ;o)

    Jeg er med på 5 lodder.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  118. Åh jeg ærgre mig stadig over jeg ikke købte den på Ledreborg! Så må helt sikkert prøve lykken her med 5 lodder..
    KH.

    SvarSlet
  119. Deltager meget gerne med 5 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  120. Deltager forhåbningsfuld med 1 lod :-)

    Kh
    Louise

    SvarSlet
  121. Meget lækker blog og jeg vil gerne være med med 6 lodder. Deler på facebook :D

    SvarSlet
  122. Den er så fin den bog. Et enkelt lod fra mig!

    SvarSlet
  123. Jeg vil gerne være med med 5 lodder - den er nogle utroligt flotte billeder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  124. uhh. den ville klæde min reol fint:) et lod herfra.
    Louise Engtofte
    louisedreboldt@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Lyder meget fin -er med på 1 lod.
    Julie@fjellvang.dk

    SvarSlet
  126. Det ligner en bog for mig. Jeg hopper med på 5 lodder

    SvarSlet
  127. Uh, den vil jeg gerne vinde! Satser på, at det bringer held, at du trækker vinderen på min datters fødselsdag. Smider 5 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  128. JEg vil gerne være med på 1 lod!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  129. Also I would like sign up for these super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  130. Bare man kunne være så heldig....
    5 heldige lodder til mig tak;)

    SvarSlet
  131. Et lod til mig, man kunne jo være så heldig ;-)
    Vh Ruth ruthszoeke@gmail.com

    SvarSlet
  132. Vil også gerne være med - har ikke fundet ud af det med at dele, så det må vist blive med et lod:-)

    Dejlig blog du har:-)

    Vh Sanne - spovlsgaard@hotmail.com

    SvarSlet