tirsdag den 28. august 2012

Min tapetsamling





I weekenden fik jeg flyttet mit tapet og papirruller til vores nye hus. I den forbindelse fik jeg ryddet op i det - rullet det pænt sammen og sat i to kurve - en stor til tapetet og en lille til papirrullerne. 
Et sådant arbejde er lidt mere spændnede end at skure gulve eller male, og jeg nød da også synet af de mange smukke papirer:-) 




Det fantastiske retrotapet på nedenstående billede har jeg fire hele ruller af. Det blev købt for efterhånden længe siden, og jeg drømmer om at få en væg i et børneværelse tapetseret med det. Det bliver kun på overetagen, der får lov til at få tapet på væggene - stueetagen egner sig ikke til det. 







13 kommentarer:

  1. Hold nu op en lækker samling!!!!

    SvarSlet
  2. Åh så mange hærlige tapeter og papirer da...
    Tror det hadde blitt hel skjønt med det
    tapetet på barnerommet :o)

    Klem Cecilie

    SvarSlet
  3. Wow! En sån härlig samling papper och tapeter!! Och jag förstår verkligen att du suktar efter att få tapetsera med den nedersta!

    SvarSlet
  4. Wow hvor er de flotte...

    På øverste FOTO er der et tapet ude i højre side Med store blomster. Der er i mellem ferm living og det andet gule.

    Hvor er det fra???? Kunne godt tænke mig det

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Anitaff fra Trendsales.

      kh
      Anna

      Slet
    2. Tak....

      må ind og se. er nemlig ved at sætte hjemmet i stand....


      ;)

      Slet
  5. Dét er så fedt, håber Lara får en skøn væg i det tapet. Det må være det fede ved at have fået hus - tapetvæg i retro, ej hvor er det fedt :)

    SvarSlet
  6. Din tapetsamling er smuk og skøn - wauw!!

    Line
    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Dejlig samling! Det maa varere noget helt saerligt over at kunne tapetsere en vaeg, som man ved er ens egen og man ikke skal flytte fra.

    Glaeder mig til at se, hvordan I faar indrettet Jer I det nye hus :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Ikke nok med alt det lækre stof, så har du også lige den fedeste samling tapet. Nu er jeg endnu mere misundelig :)

    SvarSlet