fredag den 31. august 2012

Retro-frotté i sensommerfarver




Disse smukke retrostoffer i frotté har min søster haft med fra Husflid. Er de ikke smukke? Især det på det første billede er jeg helt vild med, og jeg føler mig enormt heldig over at have fået fat i et stykke af det. Hvad det skal bruges til, ved jeg endnu ikke - tøjdyr, måske?

Her bliver det endnu en weekend med maling og rengøring af vores nye hus. Jeg glæder mig rigtig meget til, at weekenderne ikke bliver fyldt med flytning:-) Men nu kan vi efterhånden også se en ende på det.

God weekend til jer alle.


5 kommentarer:

  1. JEg har ikke noget at bruge det til, men alligevel har jeg virkelig en svaghed for de retro frottéer - skønne farver!

    SvarSlet
  2. Dette brakte frem gode minner. Jeg hadde frottekjole i veldig likt stoff i 1970. Husker jeg følte meg så fin. Kos deg i helgen. D

    SvarSlet
  3. Ej, hvor pudsigt! Det helt til venstre på billede to har jeg som dynebetræk i lyserød, og har aldrig set det andre steder - før i går, hvor jeg fandt det i gul på den blå avis, og nu her:)
    Men jo, skønne skønne sager!!

    SvarSlet
  4. Jo, de er smukke!! Dem skal du nok få noget lækkert ud af. :)

    SvarSlet