torsdag den 9. august 2012

Retroelefanter






Ja, så blev jeg fristet af stofdjævlen igen. Ikke fordi jeg mangler stof - men fordi jeg ikke kan lade være (det er vel et slags misbrug?) Jeg har en svag sjæl og en rygrad som en regnorm. Og nu tillader mig lige at gøre mit til, at I også bliver ledt i fordærv;-) 

Denne gang er stofferne fundet hos Malika-Rosa, og er de ikke bare fantastiske? Retroelefanter, når det er bedst:-)

Det med de små elefanter skal helt sikkert bruges til en nederdel ala påfuglenederdelen. Og det med de store skal bruges til sengetøj. Jeg tror, det bliver super fint:-) Så mangler jeg bare liiige tiden til at sy det i, for her i dagene før mine elevers skolestart og flytning og specialeskrivning (for Jonas' vedkommende) er der såmænd nok at se til. Men syningen er vigtig, så den skal der blive plads til.

Du kan se de små elefanter her og de store her - hvis du altså er blevet fristet:-) Hvilke elefanter mon du bedst kan lide?



9 kommentarer:

  1. Klubben af regnorms-rygrade bliver bare større og større...
    Jeg må indrømme, havde jeg råd så ville der ligge en ordre fra mig på stort set de samme stoffer lige så snart du havde flashet dem (hele tiden... fristerinde!!!)
    Nu har jeg en ting for elefanter, og de her er skønne... !

    SvarSlet
  2. her kunne jeg også godt blive fristede for det er da skønne stoffer du der har fået :)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de søde - mon ikke elefanter er ved at blive den nye ugle

    SvarSlet
  4. Lækre elefanter ned knald på farverne, det er lige mig ;0)

    SvarSlet
  5. Super fine elefanter, jeg kan godt forstå at du blev fristet, jeg glæder mig til at se hvad du får fremtryllet.

    SvarSlet
  6. uha så blev jeg lige forelsket.....det er nogle helt vidunderlige stoffer. Begge print er fantastiske!!!

    SvarSlet
  7. Åhh altså de er jo fantastiske begge, man kan da umuligt vælge. Glæder mig til at se hvad du får syet :)

    SvarSlet
  8. Hej Anna
    De er så skønne! Forstår GODT du er blevet fristet :-)

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  9. Lige stoffer for dig! De er da SÅ fine :D

    SvarSlet