mandag den 13. august 2012

Strygestof inspiration





Jeg er løbet lidt tør for ideer, hvad angår strygestof - men så er det jo herligt, at der er flere bloggere derude, som har en god fantasi! Og det er jo det, der er så fantatisk ved Blogland - her er masser af gode ideer og inspiration at hente.

Billederne herover er alle fra Anjas blog Boselade - en blog, som jeg faldt tilfældigt over. Anja har syet sommershorts og bukser, som er blevet pyntet med strygestof, og hun har brugt nogle fine figurer, synes jeg. Både æblet og fodsporet skal jeg helt sikkert også have afprøvet. Anjas blog er i det hele taget et besøg værd - den er både æstetisk og inspirerende. 

Og hvis du selv vil afprøve strygestof, har jeg et par pakker tilbage. Du kan se mere her. Og skrive en mail til mig, hvis du er interesseret. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar