søndag den 26. august 2012

Træt træt træt






Endnu en weekend er gået med flytning, maling, nedrivning og rengøring af vores nye hus - det har været dejligt, men nej hvor er det også bare hårdt. Og tiden arbejder imod os - vi skal gerne kunne flytte ind om 14 dage, og vi mangler stadig at male en stue, alle vindueskarme samt et gulv. Ja ja, jeg ved godt, at Rom ikke blev bygget på een dag - men jeg vil nu alligevel gerne have det nymalet og rengjort, inden jeg flytter ind:-)

Lara har været rigtig sød til at hjælpe samt lege ved siden af os, imens vi har haft travlt. Men jeg glæder mig til at få en normal weekend igen, hvor der også kan være tid til at deltage i legen. 

Og jo, så var der jo skybrud i nat, og det endte heldigvis nogenlunde godt hos os. Ingen vand i kælderen, men en del i laden. Og en lidt utæt skorsten, som vi vist skal have kigget på.

Så ja, heller ingen syning denne weekend - hvis det ikke var fordi, jeg var så træt, ville jeg have abstinenser. Men i skrivende stund drømmer jeg mest om min dyne ...  

PS. Trods trætheden sanser jeg, at jeg har rundet de 1200 faste læsere - jeg er både stolt og meget meget glad. TUSIND TAK fordi I gider følge min blog!






14 kommentarer:

  1. Det er bare så utroligt spændende det hele :) Og fedt at få huset vandtestet på forhånd ;)
    Jeg glæder mig rigtig meget til at se huset.. og jer!

    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også til at se dig igen - synes det er SÅ længe siden! Men når vi er kommet på plads, må du kigge forbi - glæder mig sådan til at vise det frem:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  2. Hvor lyder det bare både spændende, fedt - og ja, naturligvis hårdt. Men selvom det er et slid, er det nu alligevel en skøn følelse - måske især bagefter? - at se arbejdet skride frem og til sidst kunne flytte ind i i noget, man selv har sørget for er blevet superlækkert! God arbejdslyst- glæder mig til at se resultatet :-) KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bestemt en god følelse - også undervejs - og det er vist det, der holder os begge oppe, for nej hvor er det hårdt ikke at have sine weekender til at slappe af i!

      Kh
      Anna

      Slet
  3. Åh lille Lara der tuller rundt og godt kan mærke at I har travlt og at der sker en masse nyt!
    Lækker process at være en del af og dine kreationer dem venter vi da med glæde på :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan hun helt sikkert - heldigvis tager hun det pænt, men vi er også omhyggelige med at have hende med i processen. Jeg glæder mig også til at komme til at sy - har så mange kreationer i hovedet:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  4. Sikke nogle skønne billeder! Og hvor dejligt med flytning, selvom at det godt kan gøre en lidt træt : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Anna - og ja, man er træt flere dage efter en sådan weekend, så det er lige ved at man glæder sig til hverdag:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  5. Det ser fantastisk ud jeres hus.... glæder mig til at følge det...

    og ps, jeg har skrevet svar til dig inde hos mig.... Ang. det med malede gulve :-)

    KNUS OG SOV GODT :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for svar, Louise - det er dejligt at få lidt forskellige perspektiver på det. Og ja, et sådant gulv bliver slidt af børn:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  6. Det må bare være SÅ hårdt! Men det skal nok være det hele værd. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber vi også, det er. Det føles heldigvis rigtigt:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  7. Uh jeg husker tydelig da vi overtog vores, men tro på det det bliver så godt. Selv om jeg elsker alle dine inspirerende sy indlæg, så syntes jeg det er så hyggelig at følge med i jeres projekt nyt hus/liv, måske lidt fordi jeg genkender så meget herhjemme fra. Jeg glæder mig selvfølgelig til at se nye kreationer fra din hånd, men jeg håber du fortsætter med at vise stemnings bileder fra hverdagen også, det er så hyggelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du også gider denne slags indlæg, nu når der er langt mellem kreationerne:-) Jeg glæder mig nu rigtig meget til at få gang i syningen på fuld blus igen - det er nu de indlæg, jeg har det allerbedst med:-)

      Kh
      Anna

      Slet