onsdag den 1. august 2012

Vinderen af liandlo.com jersey-stoffet



Så er vinderen af liandlo.com giveawayen fundet. I alt var der 255 deltagere. Tusind tak, fordi I ville være med i lodtrækningen.

Randorm Org trak nummer 133, og bag det gemmer sig Christina med bloggen Smuttiis Krearier
Tillykke til dig, Christina:-) Vil du skrive en mail til mig med din adresse?

Og så vil jeg da lige anbefale jer at tage et smut inden om liandlo.com - der er mange flere lækre stoffer end dem, som jeg har vist på min blog!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Tillykke til Christina!
    Jeg tager mig et smut forbi liandlo ; )

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. Eeej Anna hvor er jeg glad! Det kunne da ikke passe mere perfekt, nu hvor jeg lige har kastet mig over bodysyningen og har savlet hos Liandlo de sidste par dage, jubiii hvor fedt!

    SvarSlet