mandag den 6. august 2012

Vindertæppet








Så er vindertæppet fra min elefant-babytæppe-giveaway færdigt. Det har det egentligt været i et par uger, men det er endnu ikke sendt. Vinderen har været meget tålmodig! :-)

Farverne har hun selv besluttet, men de er helt i min ånd - gul, orange og brun er for mig at se en af de smukkeste farvekombinationer. Det mørkebrune stof med de hvide hjerter har jeg købt af Julia - det er virkelig flot, synes jeg. Bagsiden er den fineste solgule fleece, som jeg fandt i en stofbutik i Lübeck. Alt i alt er jeg tilfreds med resultatet:-)



8 kommentarer:

  1. Ej hvor ærgeligt jeg ikke så du havde sådan en give away.
    Det er jo lige sådan et tæppe jeg drømmer om at svøbe lillebror i til Oktober :)

    Vinderen er meget heldig og har god farvesmag :)

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar, Cecilie:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Så smukt. Har også selv det brune stof med hjerter og elsker det! Desværre er der ikke meget tilbage efterhånden.

    SvarSlet
  4. Smukt! Jeg er også vild med de helt klassiske retrofarver, hvis man kan kalde dem det - og det kan man da vist godt ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Hej Anna,
    Jeg skal lige høre når du afslutter kanten rundt med overlockeren klipper su "bare" tråden til kanten eller hæfter du det på en særlig måde?
    Tænker om det ikke trevler hvis man bare klipper tråden til

    MVH Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne

      Jeg klipper bare tråden. Min oplevelse er, at det ikke trevler. Jeg har haft mine tæpper vasket uden problemer - og de bliver brugt flittigt - så det skulle ikke være et problem.

      Kh
      Anna

      Slet
  6. Jeg elsker også de farver, det er blevet rigtig flot.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  7. Tak for jeres søde kommentarer:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet