tirsdag den 9. oktober 2012

Årets fødselsdagsinvitationer




I slutningen af november bliver Lara fire år (som tiden dog går!), og igen i år har jeg lavet fødselsdagsinvitationer. Det er ikke fordi, det har den store betydning for Lara - men jeg hygger mig med det, og det er begrundelse nok for mig. Når hun bliver ældre, bliver det måske også sjovt for hende at kigge i dem. 

Jeg har fra alle fødselsdage. Da hun blev to år, så invitationerne sådan ud - og sidste år, til tre års fødselsdagen blev invitationerne disse



18 kommentarer:

  1. De er godt nok flotte. Det bliver da en hyggelig fest.
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Fine invitationer - jeg er sikker på, at Lara vil elske at kigge tilbage på dem når hun bliver ældre :)

    SvarSlet
  3. nej hvor er det nogle flotte invitationer!! olivia bliver 6 år på søndag, og efter ferien kommer klassen hjem til fest, så hun får selv lov til at skrive invitationerne :_)
    kh viola

    SvarSlet
  4. Fantastisk billede af hende! Det bliver også så sjovt for hende at kigge på de gamle invitationer når hun bliver større. Hvad med at gemme dem alle ude af syne, og give hende dem samlet på hendes 18-års fødselsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide:-) Jeg får dog nok ikke lov til at fortsætte med invitationer, til hun er 18;-) Men derfor kan hun jo godt få dem der.

      Kh
      Anna

      Slet
  5. De er SÅ fine, og sikke et dejligt billede af hende. Det er lige sådan noget jeg selv kunne finde på, også som du skriver - ikke fordi det har den store betydning for Lara.. Jeg selv har lige holdt barnedåb, og brugte også laaang tid på invitationerne - det er bare hyggeligt. Du har lige givet mig lyst til selv at kreere invitationer til min søns fødselsdag (der faktisk også bliver 4 i november!)

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er de fine!! :)
    - hvilken skrift har du brugt?

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det kan jeg slet ikke huske! Men en, der er i Word - den nyeste udgave af programmet.

      Kh
      Anna

      Slet
  7. Sikke nogle flotte invitationer! Det bliver helt sikkert sjovt at kigge tilbage på. Vi har måtte ty til facebook invitationer de sidste par år, det er så mindre festligt at se tilbage på :-D

    SvarSlet
  8. Iiihh det er smukke. Tænk hun bliver 4 år, din store pige! Knus Maria

    SvarSlet
  9. Sikke da et helt fantastisk billede af hende :) Virkelig fine invitationer!!

    SvarSlet
  10. Så flotte invitasjoner! Og vi har døtre som er like gamle - min Frida blir 4 år 4.november.

    SvarSlet
  11. Sikke nogle fine invitationer! Det kunne jeg godt lære noget af! Her foregår de fleste invitationer pr. SMS!

    SvarSlet
  12. Ej hvor er de bare helt fantastisk søde.

    SvarSlet
  13. Hvor er de da fine. Går hun virkeligt ikke op i dem? Jeg kan slet kke forstå det. Alle mine har elsket deres invitationer fra de var helt små og det er vel i virkeligheden også det der har gjort at jeg har været vild med at lave dem.

    SvarSlet
  14. Hej. Jeg ved godt det er et stykke tid siden. Men jeg ville høre om kunne få at vide hvor du har fået fat i det karton som ligger under billedet? Og evt et fif til hvordan man får de pæne runde kanter, på alle tingene

    SvarSlet
  15. Hilsen Camilla , ikke anonym ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Jeg kan simpelthen ikke huske, hvor jeg købte papiret. Det var nemlig i mine papirgemmer, så det er flere år siden. Mht de runde hjørner, så er alt klippet sirligt med en saks. Jeg har først tegnet med en skabelon, så alle hjørner er ens.

      Kh
      Anna

      Slet