mandag den 29. oktober 2012

Årets første julepynt





Årets første julepynt blev færdigt her i eftermiddag og har nu sneget sig ind i stuen. Om det får lov at hænge helt til julemåneden, eller om det inden længe bliver gemt væk til starten af december, ja det må tiden vise:-) 

Billederne er taget dagens sidste lys og derfor ikke så gode. Men forhåbentligt kan I danne jer et indtryk af, hvad jeg har haft gang i. 

Julehjertet er lavet af et ståltrådshjerte, som jeg har købt i en hobbybutik for år tilbage. Man kan selvfølgelig bøje et selv af kraftig ståltråd. Hjertet er omviklet sølvguirlande. Efterfølgende er det pyntet med små dekorationsfrugter og -svampe og sølvblomster. De sidstnævnte har jeg lavet af blomsterblade af en slags stof, som er købt i Panduro, og perler fra Søstrene Grene. Og jo, så er der også kommet en lille dekorationsfugl. 


20 kommentarer:

  1. Så fin! Og faktisk ikke sååå julet, så syntes bestemt den kan hænge fremme altid :)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn gang julebling!

    SvarSlet
  3. Ejjjj hvor er den flot!!!
    Måske man skulle lave sådan en :-)
    Kærligst fra Julie Maria
    www.klokkinder.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin! Kan man mon bestille en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre, den er vist en ener:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  5. Åh, vad fin! En sådan skulle jag också vilja göra!

    SvarSlet
  6. Uh så fint...tak for inspiration ;O) Betina

    SvarSlet
  7. Nøj hvor er den SMUK! :-)

    SvarSlet
  8. Så fin! Er vild med den lille fugl og svampene på den tynde hjertekant :)

    Jeg synes også at det er et fint sted at tage hul på julen, da den ikke er så julet endda.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Den er godt nok skøn! Har du selv klippet de bittesmå blomsterblade?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, de er købt i Panduro - og så har jeg selv sat perlerne på med ståltråd. Meget nemt:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  10. Sådan en smuksak vil jeg også prøve at lave, skal heldigvis til Århus i weekenden, så må jeg jo ind til Panduro.

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin.. :) Sådan nogle sølvglimmer det ene og det andet lavede jeg også en del af sidste år.. De er julecool på den gode måde... :) Lidt kitchede... Stadig på den gode måde.. ;)

    SvarSlet
  12. Åh - tak for en skøn ide! Bliver helt glad i låget... ;)

    SvarSlet
  13. Super fin :-) Har fået købt julestof, så der er heller ikke længe til jeg er i gang med juleriets:-) Bliver da inspireret, så måske jeg skal have gang i noget sølv...

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Dit fine hjerte har inspireret mig til en krans, eller rettere to. Hvis du har lyst kan du se dem hjemme hos mig

    SvarSlet