onsdag den 10. oktober 2012

Det her må jeg da for hulen kunne finde ud af!



De af jer, som har fulgt med på min blog et stykke tid, ved, at jeg ikke er særlig ferm med strikkepindene. Jeg kaster mig ellers ud i det gang på gang, men de fleste af mine strikkeprojekter ender som halvfærdige, uformelige genstande. Nogle bliver aldrig til noget; andre overtages af min svigermor (som piller det meste op og strikker det på ny). 

Nu har jeg så kastet mig ud i et projekt igen. Lara kunne nemlig godt bruge et par benvarmere i uld. Og denne gang - hvor jeg kun skal strikke ret og vrang og ikke tage ind, ud eller hele tiden tælle - må det da for hulen kunne lykkes for mig? Hvis det bliver en succes, laver jeg en diy - men med det strikketempo, jeg har på, bliver det vist først til næste vinter! ;-)


  

16 kommentarer:

  1. De ser da veldig bra ut! Kjempefin fargekombinasjon!

    SvarSlet
  2. Det er da ellers rigtig flot strikket. Jævnt og fint :-) De skal nok blive en succes.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak for jeres opbakning, Line og Elisabeth! Jeg får brug for det! :-)

      Kh
      Anna

      Slet
  3. Er sikker på, de nok skal blive fine! Indtil videre ser det rigtig godt ud!!

    SvarSlet
  4. :o) Vi skal nok vente til dit projekt er færdigt... :o) Synes, at du er så god til at lave fine ting, så det her skal nok blive flot. Det er i hvert fald flotte farver du har sat sammen, og så er det strikket pænt :o)
    Kh Elena

    SvarSlet
  5. Hihi - good luck :) Dette klarer du fint :)

    SvarSlet
  6. Du skal tro på det

    ser da godt ud indtil nu da så mon ikke det går fint

    SvarSlet
  7. Selvfølgelig kan du!! Ellers skriver du - så er der fluks hjælp og trøstende ord på vej!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  8. DYB RESPEKT at du har styr på de strømpepinde - jeg kan bare ikke få det til at se pænt ud når jeg jonglerer med stømpepinde - dit projekt ser ret proffi ud ;-)

    SvarSlet
  9. TUSIND TAK for alle jeres støttende kommentarer! :-) Stine - hvis det går helt galt, så kan det være, du vil overtage projektet:-) (Mod betaling naturligvis) Nu må vi se, hvornår de bliver færdige - Rom blev ikke bygget på een dag, og jeg rider ikke samme dag som jeg sadler - når det kommer til strikning! :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  10. Når du kan sy kan du også strikke - det er faktisk meget nemmere.

    SvarSlet
  11. DIY ville være rigtig rar! :)

    SvarSlet
  12. Det ser spændende ud. Og strikning ER faktisk ikke så svært. Jeg lærte det af min mor og bedstemor, da jeg var 15. Og det er ligesom at cykle. Når du først har lært det, glemmer du det aldrig.

    SvarSlet
  13. Jeg har det som dig, det der strik bliver ligesom aldrig færdig. Jeg har også gået med tanken om at strikke et par benvarmere, for ja, det KAN da for pokker ikke være så bøvlet, og da slet ikke til et barn. Glæder mig til at se, om du får dem færdige, så kan det være jeg får mod på det hehe :)

    SvarSlet
  14. Held og lykke med projektet. Det ser jo rigtig fint ud.

    Venligst Dorthe

    SvarSlet