mandag den 15. oktober 2012

Julen står for døren ...









Ja, den står i hvert fald for vores dør! Velvidende, at langt de fleste normale mennesker synes, det er lige tidligt nok at lave julestads, så er jeg altså gået i gang - men jeg er heller ikke helt normal, når det drejer sig om julepynt, som er min store passion - næst efter syning, selvfølgelig. 

Og det blev til et par hyggelige timer med Lara, som pyntede kageservietter (som jeg bruger til kræmmerhuse, ballerinaer og den slags), mens jeg dannede mig et overblik over samlingen af glitterpapir og årets julepynts-projekter. 

Det var super skønt at være lidt kreativ igen, for det er godt nok længe siden - og jeg glæder mig meget til at vise de færdige julepyntskreationer her på bloggen. Indtil da må I nøjes med disse farvestrålende inspirationsbilleder. Og så måske selv komme lidt i julestemning? ;-)




8 kommentarer:

  1. Hvor sjovt, vi har også været igang- har LIGE lagt et indlæg på min blog om det samme:-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal også snarest i gang med en omgang julepynt, julegaver og adventsgaver, så julen er skam heller ikke langt væk her :)

    SvarSlet
  3. Har ikke helt fått den rette julestemningen enda, men dette var inspirerende. D

    SvarSlet
  4. Julen banker også på hos os. Vi elsker jul! Og vi er ovenikøbet ude og rejse den sidste uge i november, så jeg har en masse forberedelse som skal klares inden :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er så småt begyndt at tænke på dette års julekort, men er endnu ikke gået i gang med at lave dem.. Men tak for inspiration :)

    SvarSlet
  6. Jeg er altså nødt til at invitere mig selv ud til jer en dag i december, for jeg MÅ se dit hjem i dets fulde juleklædsel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være så hjertelig velkommen, Julia:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  7. Nårh, det ser fint ud. Glæder mig til at se flere billeder så jeg kan blive lidt inspireret i år. Tror min pige er ved at være stor nok til lidt juleklip :)

    SvarSlet