onsdag den 17. oktober 2012

Lys i mørket






Efteråret byder på mange dejlige udendørsaktiviteter - især når man er så heldig at have adgang til natur og have. En tilbagevendende tradition hos os er at lave græskarmænd, og selvom de er lidt uhyggelige, er det også rart med lys i mørket.

Lara hjalp selvfølgelig til med at grave indmaden ud, mens jeg skar ansigtet ud. Kernerne har vi gemt - både til såning af græskar næste år, men også til ristning, for ristede græskarkerner er super lækkert. 



5 kommentarer:

  1. Vilken jättefin lykta! Jag har försökt göra såna där flera gånger men lyckas aldrig så där bra.

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt og fint! Halloween er altså med til at bringe noget hygge ind i efteråret :D

    - Anne

    SvarSlet
  3. Det er så hyggeligt, når efteråret sætter ind, og de udskårne græskar pynter udenfor hoveddøren med lys i. Selvom jeg de første år var lidt skeptisk mht Halloween, er det blevet et sikkert hit hos os, og vi nyder alle når byen fejrer Halloween med udklædte børn, lysene græskar m.m. Mvh Diana

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder, det ser så hyggelig ud, og hvor er den blevet fin.
    I morgen bliver det vores tur, jeg har tidlig fri og jeg glæder mig til eftermiddags hygge, hun har godt nok også spurt mange gange til den græskar der står og venter, er det i dag mor... :-)

    SvarSlet
  5. Hej Anna!
    Sikke et arbejde! ;-) Han blev rigtig flot!

    Dejlig aften videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet