søndag den 7. oktober 2012

Så er der strygestof til salg



Så er det igen lykkedes mig at få fat på en omgang strygestof - og der er mere, end jeg selv kan bruge, så derfor kommer der strygestofpakker til salg her på bloggen. 

Kender du ikke strygestof, så er det en tynd, elastisk folie, som bruges til at klippe ud og stryge på tøjet. Industrien bruger det til t-shirt-tryk. Strygestoffet er Oeko Tex certificeret (dvs. uden skadelige stoffer). Du kan lave figurer og bogstaver i det - ja kun fantasien sætter grænser. Du kan se, hvordan jeg har brugt strygestof ved at klikke her (så kommer du til alle mine indlæg om strygestof), og du kan finde skabeloner her og her. Du kan selvfølgelig også lave dine egne. 

Strygestof er holdbar i vask og nemt at bruge, hvis du følger instruktionen her.  

Der er 9 farver i en pakke med strygestof.

Farverne er:


Gul

Blå

Lyserød

Grøn

Orange

Brun

Lilla

Hvid

Sort


 Hvert stykke måler ca. 16,5 x 25 cm, og af sådan et stykke får du strygemærker til mange sæt tøj. Jeg kan få ca. 20 stjerner (med en diameter på 4,5 cm) ud af eet stykke. 

En pakke med strygestof koster 250 kr, som er inklusiv porto

Skal du have sendt til udlandet, kommer der lidt ekstra porto oven i. Er du fra udlandet, er det også muligt at betale via Paypal, som er nemt og sikkert at benytte. 

En pakke ser sådan ud:




Er du interesseret i en pakke strygestof, så skriv en mail til mig:

akjoensson@hotmail.com


Babybukser med figurer af strygestof




12 kommentarer:

  1. Hej Anna! elsker dine designs, og kommer altid i "må i gang" humør af at kigge med...tak for det:-)
    Kunne du eventuelt overtages til at lave drenge/pige pakker engang..? Har strygestof fra tidligere, men de der "tøse"farver er ikke så gængse i dette drengedominerede hjem;-)

    Mvh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de pæne ord, Tina:-) Det bliver desværre for besværligt for mig at lave forskellige pakker, og jeg er bange for at "brænde inde" med nogle af farverne. Men måske du kunne finde en pige-mor at bytte med?

      Mange hilsner
      Anna

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Klipper man selv sine motiver ud eller hvordan?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, undskyld...skulle måske lige læse indlægget ordentlig før jeg slynger om mig med spørgsmål ; )

      Slet
  4. Hvor dejligt :)

    Har sendt dig en mail!

    SvarSlet
  5. Det ser simpelthen så fint ud! :) Har gået og tænkt, om man kan stryge en farve oven i en anden? Eller vil det give et grimt resultat?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, du kan ikke få strygestof til at fæstne på strygestof. Du bliver nødt til at klippe ud, så delene når lige op til hinanden.

      Kh
      Anna

      Slet
  6. Jeg syntes det er svært at klippe/skære pæne figurer ud. Er der et godt tip ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette

      Brug en spids skarp saks beregnet til papir-klipperier. Eller en udstandser - så bliver figurerne i hvert fald helt ens.

      Mange hilsner
      Anna

      Slet
  7. Må Man bruge stofsaks, eller vil det skade stofsaksen? :)

    SvarSlet
  8. Hej Anna

    Hvad er din pris på disse "stryge-pakker"?

    Og vil lige sige - Tak for en fantastisk blog - især for en med to påsatte venstre hænder, når det omhandler syning. Men dine anvisninger virker... er nu igang med et babytæppe...(læs er meget stolt af mig selv ;-)

    Hilsen Amalie

    SvarSlet