mandag den 22. oktober 2012

Tvivlsomme hjælpere



Jeg rydder stadig op i mit stof og sætter på plads i mit nye syrum - og på trods af det faktum, at jeg nu har fået et helt rum til min hobby, ja så mangler jeg plads. 

Vores to nye kattekillinger (som nu er døbt Sofus og Sigurd) er trofast med på sidelinien i mine bestræbelser på at få tingene på plads. De vil helst være der, hvor jeg er. Deres hjælp er nu tvivlsom - de går i vejen og lægger sig gerne der, hvor de ikke skal lægge sig. Det er utroligt, som de allerede har indtaget hjemmet - de har trods alt kun boet her i en uge. Jeg tænker, at det skyldes, at de har været meget i menneskehænder fra de var helt små - og at de har hinanden. Jeg havde helt glemt, hvor hyggeligt det er at have kat!


4 kommentarer:

  1. Åh. Jeg bliver faktisk lidt misundelig. Eller meget, hvis jeg skal være ærlig. Jeg savner sådan at have kat, og håber virkelig vi snart finder et andet sted at bo som tillader det. Der er bare noget særligt ved at have levende dyr i hjemmet <3

    SvarSlet
  2. Hvis ikke jeg havde hund, ville jeg nok anskaffe mig en kat. De er så hyggelige :-)
    Min hund blander sig i øvrigt også når jeg går i gang med oprydning. Hvis jeg sætter mig på gulvet og begynder at lave bunker, så kommer hun med det samme og lægger sig lige midt i det hele, så jeg hverken kan komme frem eller tilbage. Men det er hyggeligt :-)

    SvarSlet
  3. Mega cute, savner SÅ meget det kattede og klodsede selskab :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den kær! Katte er hyggeligt selskab :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet