mandag den 12. november 2012

Forberedelser



Jeg har tidligere vist disse julesokker, som skal blive til en pakkekalender til Lara. Det er efterhånden et flere år siden, jeg startede med at sy sokkerne - og i år skal projektet altså blive færdigt. Lara er nemlig gammel nok til at kunne få glæde af en julekalender.

Alle 24 sokker er syet, og nu mangler de "bare" pyntebånd foroven. Og efter, at Lara og jeg har været i København i weekenden (for at give Jonas ro til specialet og for at få lidt andre oplevelser til Lara), er alle bånd nu indkøbt. Det skal nok blive godt. Og jeg håber på at kunne præsentere resultatet i denne uge - samt en diy og et mønster, hvis du også får lyst til at gå i gang.  


11 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se alle sokkerne færdige. Kan godt lide det ikke er rødt i rødt.

    SvarSlet
  2. Ser fint ud, glæder mig til at se dem. Lyder som en kæmpe opgave at sy så mange

    SvarSlet
  3. Det vil jeg glæde mig til at se!

    SvarSlet
  4. Uh.. Det ser spændende ud :)
    Er endnu ikke selv så heldig at have børn, men kan også forstå det er et flerårig projekt at få lavet de sokker, så kunne være jeg skulle i gang når DIY er ude :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu ikke fordi, der ligger så mange timer bag - det er mere det, at når den første sok er syet - ja, så skal jeg tage mig sammen til at sy de resterende 23:-)

      Kh
      Anna

      Slet
    2. Hehe jeg kender det alt for godt, er løbet ind i samme problem med nogle handsker, den ene er færdig, men der er liiige nogle andre spændende ting ader skal laves :)

      Slet
  5. Glæder mig til en DIY for de ser sørme fine ud de julesokker. I øvrigt en rigtig god (omend lidt tidskrævende (for en utålmodig en som mig)) ide :-)Måske jeg bar skal lave advents-sokker. Men fine det er de altså.

    SvarSlet
  6. Dem glæder jeg mig til at se, ser flot ud

    SvarSlet
  7. Glæder mig til at se dem, når de er færdige :-)

    SvarSlet
  8. Gleder meg også til å se dem ferdige :)
    Heldig hun er som har en mamma som lager så
    flott julekalender!!!
    Kunne tenkt meg å lage jeg også, men da måtte
    jeg ha lagd 72stk, og det kjenner jeg ikke
    noen plass at jeg orker i år ;P

    Ønsker deg en fin kveld..

    Klem fra Cecilie

    SvarSlet
  9. Du så dygtig, ville ønske jeg kunne sy. er spændt på at se det hele når det er færdigt.. :D

    SvarSlet