tirsdag den 27. november 2012

Mexikansk krybbespil og Helligtrekonger - til salg

Jeg drukner efterhånden i krybbespil, og derfor søger dette søde krybbespil et nyt hjem.
Krybbespillet er oprindeligt fra Mexico, men jeg købt det i USA. Figurerne er af brændt rødler, som efterfølgende er dekoreret i gule og orange farver og med fine penselstrøg. 

Sættet består af: Josef, Maria, de tre konger, to hyrder og en engel, et æsel og en ko, tre små får og så selvfølgelig Jesusbarnet. Josef, som er den største figur, måler 12 cm. Alle er intakte og i fin stand.

Det sælges for samme pris som jeg gav for det - nemlig 300 kr. 
Dertil kommer porto, som nok bliver mellem 50 og 65 kr (jeg har ikke vejet dem endnu, men figurerne skal pakkes forsvarligt ind, så måske skal de sendes som pakkepost). 

Update: reserveret








Derudover har jeg også nedenstående Helligtrekonger-lysestager til salg. De er fra Royal Copenhagen og produceres ikke mere. Kaspar står med guld, Melchoir med røgelse og Balthasar med myrra. Samlet er de svære at skaffe og det er ikke helt nemt for mig at skille mig af med dem - men jeg får dem ikke brugt.

Lysestagerne måler ca 14 cm, og de er - så vidt jeg kan se (der er tre blå bølgestreger i bunden) alle første-sortering. 

De sælges med original æske - og kun samlet - til 600 kr, som er en del under normalpris. 
Dertil kommer porto - som nok er mellem 50 og 65 kr.

Update: Reserveret




Er du interesseret i at give krybbespillet eller Helligtrekonger et nyt hjem - ja, så skriv til mig:

akjoensson@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar