torsdag den 15. november 2012

Så er pakkekalenderen færdig!





Dagene hos os flyver afsted, og der er ikke meget tid tilovers. Jonas er inde i den sidste specialeskrivnings-fase, og det præger hverdagen. Jeg har samtidig de to travleste uger i hele året - jeg laver nemlig musical med 8. klasserne, og den er en hård og tidskrævende (men heldigvis også fantastisk og livsbekræftende) proces. 

Men lidt syning er det da blevet til - og de 24 sokker til pakkekalenderen er nu færdige. Her til aften blev de hængt op og fyldt ud med gaver. Det ser godt ud, synes jeg. Og jeg er spændt på Laras reaktion, når hun vågner i morgen (og om hun kan vente med at kigge i sokkerne til 1. december - hun er trods alt kun 4 år). Når lyset bliver til at tage billeder, viser jeg resultatet her på bloggen. 


25 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Små fine støvler klar til at blive hængt op og fyldt med små fine gaver.
    Sidder her og får sort samvittighed over at jeg kun har fået købt en gave so far.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lis

      Jamen, det er også et under, at jeg har formået at få denne færdig FØR 1. december! Det har så også været flere år undervejs. Og julegaverne - dem bliver der vist først tænkt på i ugen op til jul. Og det bliver IKKE hjemmelavede gaver (heller ikke i år), selvom jeg ville ønske, at jeg havde tiden til det.

      Kh
      Anna

      Slet
  2. Whau sikken en fantastisk julekalender du har lavet, den vil I have glæde af i mange år :)

    SvarSlet
  3. Et fantastisk stykke arbejde, du har lavet. Din datter bliver da ellevild. Spændende, om fingrene kan holde sig i ro frem til 1.december.

    Jeg har forresten en Give Away igang, hvor du kan vinde 4 adventsgaver til dig selv. Så kig endelig forbi.

    Godnat.

    SvarSlet
  4. Hvor er de charmerende på hver deres måde de små sokker. Jeg glæder mig til din DIY på dem, for kunne sagtens forestille mig nogle af dem hænge på mit juletræ.

    Spændt på om hun kan holde fingrene væk til 1. dec (Det er jo næsten børnemishandling ;o)

    Kh Lise

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine Anna! Jeg håber, du kan holde dig oven vande. Jeg fatter slet ikke, at du har taget musical-tjansen igen med alt det andet, du også har at tage dig af for tiden! Du er jo en regulær superkvinde ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine!... Og virkelig god ide du har fået der! :)

    SvarSlet
  7. hvor er de altså bare søde spændende at se dem rigtigt.... tror nu, at jeg havde ventet med at sætte den op til dagen før 1. december det andet er da næsten tortur for sådanne en lille pige, der vel som andre børn elsker gaver :-) Men spændende om hun kan lade være :-)

    SvarSlet
  8. nej hvor er de fine!! :)

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte. SIkke et arbejde.
    God weekend til dig og dine.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  10. Hvo er de fine! Og sikke et arbejde. Jeg tager hatten af for, at du kan holde gejsten til hele 24 sokker! Kh og rigtig god weekend. Maria

    SvarSlet
  11. Hvor er de lækre ! Fantastisk dejlig pakkekalender for en 4-årig.

    / Kathrine.

    SvarSlet
  12. Hvor er de kære. Er vild med at stofferne er så forskellige.

    SvarSlet
  13. Eiiii hvor er de bare fine!! Super idé. Kh Pernille

    SvarSlet
  14. Hatten af for dig - sikke et arbejde og så oveni en i forvejen travl hverdag :)
    Glæder mig til at se dem ophængt!

    SvarSlet
  15. Sikke en fin ide... :)

    Jeg må indrømme for første gang ever- så har jeg købt færdiglavede kalendre til unger! :hide:

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  16. De er bare SÅ søde og super dejlig idé :D Det gør helt sikkert julen til noget lidt mere specielt med sådan en fin række af julesokker :D

    SvarSlet
  17. Super fed pakkekalender og jeg tager hatten af for din datter, hvis hun kan vente så længe, det tror jeg ikke jeg kunne, trods mine 32 år ;o)

    SvarSlet
  18. Sikke et arbejde med alle de sokker! Det ser godt ud! Men jeg ville simpelthen ikke kunne lade være med at mærke, rasle og måske åbne papiret en lille smule.....

    SvarSlet
  19. TUSIND TAK for jeres søde kommentarer! Hvor utroligt det end lyder, så kan Lara sagtens vente - uden at det er tortur for hende. Hun er glad for sin julekalender og mærker på poserne og har også fået lov til at tage en gave op - men så er interessen heller ikke større! :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  20. Mega MEGA sejt! Min søn er kun 1 år, så vi kan vist udskyde kalendergaverne lidt endnu. Men måske jeg skulle gå igang med at sy strømper allerede? Jeg kan forstå det tar lidt tid:-)
    Kh Marianne
    (toneRum.blogspot.dk)

    SvarSlet
  21. Wow, det ser flot ud! Synes ellers jeg havde lavet sådan en fin pakkekalender, men den blegner noget, ved siden af din :-)

    SvarSlet
  22. De er nydelige. Jeg kunne godt tenke meg å sy små poser til gavene her hjemme, men mine to gutter(drenge) ville nok ha kikket i posene hvis de var alene hjemme :)

    SvarSlet
  23. ØJ altså. Du er imponerende. Tænk at nå det kæmpe projekt midt i alt hverdagshulumhøjet. Så fint og imponerende (og jeg havde kikket...)

    SvarSlet