søndag den 9. december 2012

Årets kalenderlys






Årets kalenderlys blev lavet lidt hurtigt til Laras fødselsdagsfest sidste søndag (hvor børnene lavede juledekorationer). Det er ikke noget særligt, men jeg tænkte jeg ville vise den alligevel - nu hvor jeg ikke har haft tid til at vise sykreationer. Jeg har dog et par kreationer, som er på vej igennem symaskinen - og dem glæder jeg mig til at vise!

Alle ting til årets kalenderlys er loppemarkedskøb - undtagen sølvglimmer og lærkegrene:-) 

I ønskes alle en rigtig god - og hvid - 2. søndag i advent.


10 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Jeg har stadig ikke nået at lave kalenderlys i år - Så begynder efterhånden at synes det er for sent:-)

    SvarSlet
  2. Det sner helt vildt her på Møn, SÅ skønt!!!! Ønsker også dig en dejlig 2. Søndag i advent :-)

    SvarSlet
  3. Dit kalenderlys er så fint. Jeg kan rigtig godt li at alt er fra genbrug, det er så hyggeligt.
    Glædelig 2. advent.

    SvarSlet
  4. Hihihi... Det her indlæg ligner mit fra igår. Det er da et smukt kalenderlys du har fået lavet. God ide med masser af glimmer :)
    Håber I får en dejlig 2. Søndag i advent. Her i Aalborg er der den vildeste snestorm, så mon ik vi skal en tur på kælkebakken senere.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Så enkelt og fint og alligevel julet :) God sne-søndag til jer.

    SvarSlet
  6. Den er bare smuk. Hvad er der rundt om lyset ?

    Jeg kan se, det tager lige så lang tid for at blive jul hos jer som her hos os. Vi når omkring dato 12 på lyset op af formiddagen den 24. dec. men det er vist mere en tradition nu end et forsøg på at bruge et tyndere lys.

    God 2. søndag i advent.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint. Jeg kan godt lide at det er så enkelt :-)

    SvarSlet
  8. Fint kalenderlys. De to nissepiger er rigtig fine. Jeg har arvet 5-6 stykker fra min mormor

    SvarSlet
  9. Det ser rigtig fint ud, så tak fordi du delte.

    Jeg er selv lidt særlig når det kommer til juledekorationer, men jeg elsker det :-)

    www.geviroghorn,dk

    SvarSlet
  10. Fint og enkelt :)

    De små nissepiger husker jeg at have haft magen til som barn - hyggeligt!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet