lørdag den 22. december 2012

Julegaveindpakning i børnehøjde














I vores familie holder vi gaverne på et lavt niveau. Det er børnene, som giver hinanden gaver, og ellers er det små eller symbolske gaver, der udveksles mellem os voksne. Det giver en december måned med meget mindre stress, og det synes jeg er rigtig rart. Samtidig synes jeg, at det er et fint signal at sende til børnene - at man godt kan have en skøn juleaften uden at gaveræset absolut skal være omdrejningspunktet. 

Når der ikke er mange gaver, som skal købes (eller laves), kan man også hygge sig med indpakningen. Det har Lara og jeg gjort de sidste aftener. Jeg har pakket ind, og hun har dekoreret til-og-fra-kortene (hvis I ikke kan se det, så er det altså nisser, hun har tegnet:-)) og hjulpet med båndene. Lige nu pynter gaverne under vores træ, inden de mandag fragtes til mine forældre, hvor vi skal fejre juleaften.



12 kommentarer:

  1. Fristende gaver. God jul ønskes til dere i Danmark. Her i Sørnorge faller snøen. Deilig med hvit jul. Hilsen Drude

    SvarSlet
  2. Det er nogle virkelig fine pakker ! Håber lille Lara nød at deltage, det ser hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine pakker - dejligt, når der er tid til at gøre det sammen.

    SvarSlet
  4. Her gør vi det på samme måde. Og sønnen har netop også været med til at lave til og fra kort (som jeg sjovt nok også lige har lavet et indlæg om).
    Jeg synes det er nogle rigtig fine nissekort : )
    God jul!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  5. Så fine pakker - mange herlige farger :)

    SvarSlet
  6. Åh, hvor er hun dygtig - meget søde pakker :o) Kunne godt tænke mig at bremse gaveræset eller mindske det, men synes at det er svært at gøre noget mod strømmen... Tager hatten af for jeres mod, men kan også læse at hele familie er med på det, så er det noget nemmere. God jul! :o)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hyggeligt og julet ud. Og Laras nisser... de er fantastiske. Det er den mest fantastiske tegnealder hun lige har nu. Jeres indpakning er til stor inspiration, og det er allerede aftalt med min søde datter (der har set de fine lyyyyyserøde pakker) at vi skal samle pynt og sager til næste års pakker.

    SvarSlet
  8. Det er bare de skønneste pakker i har lavet. Dejlige farver og søde nisser :-)
    God jul til dig og din familie!

    SvarSlet
  9. Hvor dejligt- og sikken skøn indpakning! :)

    Glædelig Jul
    /Christina

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare blevet fine, alle sammen, hils Lara og sig at hun er en sand gave kunstner.

    Rigig glædelig jul til jer allesammen, det letter også meget på julestressen ikke selv at skulle holde jul.

    SvarSlet