lørdag den 5. januar 2013

Krea-dag i Aarhus



Så fik jeg styr på deltagerlisten til kre-dag i Aarhus lørdag d. 2. februar. Den kommer her:


Anne - Fru Flittig
Pernille - Jordbærhjelmen
Camilla - Made by CATESA
Anette - Bisserøv
Louise - Mrs. Poppins
Pernille - Pescnos Frirum
Trine - Stjernepels
Maja - Gævsegine
Jette - Lebahn-Unika
Signe - Visse Vasse og en hel masse
Theresa - Fri und Frei
Therese - MagLinus
Christine - Frk. Turkis
Canika - Canika Filt og Stads
Anja - KakTusser
Mona - Farvefryd
Louise - Holme Handmade
Sandra - KrEa-KaOs
Nanna - Stjernepus
Birgitte - BeGøJe
Helle - Sallings Sysler
Rikke - Be My Dragonfly
Tine - Bybørn
Sanne - Sannes Fruerstue
Heidi - Livet i Lindevænget
Emilie - Håndlavet Karma
Jane - Brilleting
Helena - Made by Me
Lissen - Lissenia
Lonni - Lonnis verden
Tine - Tine-Bine
Rikke - Camp Chaos
Annemari - Annemaris Univers
Ninett - Hjem kære hjem
Jonna - ByFonna
Kristina - Ylvalishule
Stine - Strikkelas
Jeanett - Ævlebævle
Gitte - Over havet under himlen
Line - Frkforsom
Anja - Kreakuller
Elsebeth - Mit-Stuff
Karina - Tungelunden
Rikke - Lucy in the sky
Kristina - Tulipa
Henny - Sysletrolden
Charlotte - Loppelækkerier
Line - Xo Ein Ding
Julia - Julia Runge
Jytte - Isbjerg
Jo - Brumbas-Brumbas


I skulle alle gerne have modtaget en mail fra mig. Hvis ikke - så skriv lige en mail til mig på akjoensson@hotmail.com.

Jeg glæder mig meget til at se jer!



22 kommentarer:

  1. Glæder mig allerede og det bliver så hyggeligt at møde nogle flere bloggere samt at hilse på dem jeg har mødt før...du er så sej at du arrangerer et træf :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor jeg glæder mig- det bliver rigtig skægt at møde jer alle sammen :)

    SvarSlet
  3. Hold da helt op....det var mange! Det er mit første blogtræf og jeg glæder mig :-) Lige en lille rettelse.....jeg hedder Signe og ikke Lene :-D:-D

    SvarSlet
  4. Ihhh hvor jeg glæder mig til at mødes med jer alle. Det er desuden mit første blogtræf, så er bbare så spændt på denne dag:-)

    SvarSlet
  5. Jubii, det var dejligt at der blev plads til lidt flere. Det er også mit første blogtræf, så jeg glæder mig helt vildt. Dejligt at du har mod på at arrangere.

    SvarSlet
  6. Det lyder vel nok skønt. Trist, at jeg ikke havde opdaget, at der var kreadag :(

    SvarSlet
  7. Det lyder dejligt, I må have en god krea-dag i det jyske.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  8. jeg glæder mig så meget :-)

    det bliver vældigt hyggeligt tror jeg!

    SvarSlet
  9. Wow! Hvor bliver I mange, og hvor er jeg bare lidt jaloux og øv over at bo på Lolland lige nu ;)

    SvarSlet
  10. Hvor bliver det godt med alle de kvinder der har tilmeldt sig... Hvis der skulle være noget du kunne bruge hjælp til så sig endelig til hjælper gerne :-) Kh Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, Maja - i mailen er der opgaver, som jeg skal have hjælp til - der kan du melde dig til:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  11. Jeg glæder mig til at komme og møde jer alle sammen. Det er mit første blogtræf, så er også lidt spændt.

    SvarSlet
  12. Hej med jer. Det er også mit første blogtræf og jeg kan mærke sommerfuglene i maven.....Ü
    Glæder mig rigtig meget til at møde jer alle.
    Sikke et stort stykke arb Anna, du kan tro det bliver værdsat : )
    Kh Anja.

    SvarSlet
  13. Så kom jeg på, tak Anna ;) jeg glæder mig og sikken en masse skønne bloggere der skal med!! Det bliver så fedt at få sat ansigter på IRL - og se hvad de forskellige skal lave i løbet af dagen. Dejligt du vil stå for endnu et træf, det skal nok blive godt :)

    de bedste hilsner Jo

    SvarSlet
  14. Åh må I få en helt fantastisk dag!!! Skønne kvinder der skal samles :)

    SvarSlet
  15. Glæder mig allerede :) det er også mit første blogtræf og jeg er så spændt på, at møde en masse blogdamer! Tak for invitationen, dejligt der blev plads til så mange :)

    SvarSlet
  16. Ihh hvor jeg også glæder mig :) Det er som mange af jer andre også mit første blogtræf og jeg kan mærke jeg er spændt!! Tager hatten af for dig Anna, sikke et arbejde du har lagt i at arrangere :) på snarligt gensyn.

    SvarSlet
  17. Wow hvor bliver I mange.. Måske jeg også tør næste gang.. :)

    SvarSlet
  18. Kære Anna
    Sikke et fantastisk initiativ.
    Jeg glæder mig som et lille barn til dette blogtræf :-)
    På snarligt gensyn :-)

    SvarSlet
  19. Øv hvor er jeg bare æv, over jeg ikke skal mig - det kunne være så fedt at møde jer alle sammen. Nå men hvis der bliver en næste gang, engang må jeg jo bare se at være klar med løbeskoene. Hav en rigtig dejlig vidunderlig krea-dag alle sammen :-)

    SvarSlet