lørdag den 2. februar 2013

Blogtræf













Stemningsbilleder fra blogtræffet i Århus i dag. Jeg fik ikke taget så mange billeder, for jeg havde travlt med at snakke og sy. Tak til alle deltagere for en hyggelig dag - og en særlig tak til jer, som stod for sponsorgaver og madbestilling, samt jer som kom med kage, frugt og slik og fine værtindegaver. Nu er jeg træt træt træt - så sponsorgaver og værtindegaver må vente med at blive vist frem lidt endnu:-)


_________________________


Pictures from the blog meeting today. I had a wonderful day together with about 50 other bloggers. 


28 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud!!! Jeg må helt klart med næste gang :-)
    Kh. Marlene

    SvarSlet
  2. Jeg tror altså næste gang må jeg trodse de 3 timers kørsel + en bro og så tage med, ind til der er nogen på sjælland

    SvarSlet
  3. Kære smukke Anna
    Tak for endnu en hyggelig og vellykket Kreadag. Dejligt at se dig og din fine mave :-)
    Bedste tanker herfra - Christine*

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud og lækkert med både skønt selskab, smukke sager og spons

    SvarSlet
  5. Selv tak for en super fantastisk dejlig dag. Du kan tro, at det var med et stort smil på læben, at jeg sagde farvel til jer allesammen i dag. Det har simpelthen været en af de hyggeligste dage, jeg har haft med en masse snakken, kreahygge, kaffe-og te-drikken samt gode indspirerende indtryk :-)

    SvarSlet
  6. Selv tak for en vellykket dag... Det var bare super hyggeligt!

    Lækre billeder:-)

    Kh. Camilla og Johan

    SvarSlet
  7. Det så ut som en flott gjeng og for noen fine ting dere lager. Herlig! :)

    SvarSlet
  8. Hello dear Anna! I tried emailing you about this but only get failure notices :( I was wondering what the fabric in the photo before the last one is...the one with the apple tree next to the lion fabric. xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hello Susi. I don't really know, because it isn't mine. Please ask Line from xoeinding.blogspot.com - it's hers jersey blouses.

      Slet
    2. I think I have found it:
      http://www.liandlo.com/tyg/jersey/landet.html

      Kind regards, Anna

      Slet
    3. Aaaah! Thank you, Anna! :)

      Slet
  9. Hej Anna
    Tusind tak for en dejlig dag, det var bare rigtig hyggeligt :-)

    SvarSlet
  10. det ser rigtig hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  11. Tak for en rigtig dejlig dag med mange inspirerende mennesker. Jeg er vildt imponeret over alle de kreative kræfter samlet på ét sted :)

    SvarSlet
  12. Superhyggelig dag :-) Tak fordi du arrangerede, Anna!

    SvarSlet
  13. Selv tak for en skøn dag, håber jeg kan blive hele dagen næste gang :)

    SvarSlet
  14. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Hvor ærgeligt at det var så lsngt væk.

    SvarSlet
  15. Endnu engang - Tak for en rigtig dejlig dag :0)

    SvarSlet
  16. Det ser rigtig hyggeligt ud.. Er slet ikke misundelig ;)

    SvarSlet
  17. Tak for en super dejlig og inspirerende dag. jeg håber ikke det er sidste gang.
    Det er bestemt værd at krydse bæltet for.
    Knus Louise.

    SvarSlet
  18. Hvor ser det bare hyggeligt ud og hvor var det bare ærgerligt, at jeg blev nødt til at melde fra i 11. time.....(er pt på vej på skiferie), men en "gratis" ferie siger man jo ikke nej til ;0) Håber jeg er hurtig på tasterne og når at melde mig til næste gang der bliver et blogtræf i nærheden :0) Dejlige billeder, der giver tanker til nye projekter!!

    SvarSlet
  19. Ih, hvor ser det skønt ud!! :)

    SvarSlet
  20. Jaaaaaaah, for nogle skønne billeder du har fået taget fra dagen (incl. et fint ét af min robot - tusind tak!) ... det var VIRKELIG en helt utrolig dag!
    Tusind tak for det skønne initiativ igen, dejlige Anna!

    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet
  21. Der skal også lige lyde et stort tak for en dejlig dag....især til Anna, men også alle I andre damer, og til de der stod for det store arbejde at skaffe mad og gaver til os!!!!
    http://lissenia.blogspot.dk/2013/02/konfektkage-med-peanutstrffel.html

    SvarSlet
  22. SKØNNE billeder!
    Jeg ville ønske jeg kunne have været der!

    SvarSlet
  23. Hvor ser det hyggeligt og inspirerende ud! Håber du vil gentage det en anden gang, for jeg vil helt sikkert gerne deltage!

    SvarSlet
  24. EEJJJ hvor har I haft en skøn dag!!! Jeg er bare SÅ ked af at jeg måtte blive i sengen med feber og blærebetændelse - jeg havde virkelig glædet mig i ugevis :-(
    HÅBER HÅBER HÅBER virkelig, at jeg får mulighed en anden gang for at deltage.

    SvarSlet
  25. det ser hyggeligt og inspirerende ud :)

    SvarSlet