onsdag den 13. februar 2013

En eventyrkjole undervejs



Jeg er i disse dage ved at afslutte mit arbejde (min barsel begynder om præcis en uge - vinterferien går derfor med at samle op på løse ender og få overleveret på en ordentlig måde), men i pauserne og om aftenen sniger jeg mig til at sy. Og i syningen er det en eventyrverden, jeg bevæger mig ind i. Blonderne og blomsterne skal blive til den fineste eventyrkjole til Lara. Ikke at hun mangler udklædningskjoler - men jeg har sådan en lyst til at skabe den. For lige netop denne kjole har været i mit hoved længe. 

Jeg er vild med farvesammensætningen orange og pink for tiden - og disse skønne blonder var jeg så heldig at finde til kun 20 kr meteren. Lidt af et scoop, ikke?


__________________________


A fairytale dress in the making. Lara is of course the happy recipient.  I look forward to show you the result.    


11 kommentarer:

  1. Det er også en særdeles fin farvesammensætning, glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med den farvesammensætning. Jeg har netop strikket en sweater i de farver, til min kommende babytøs i maven..
    Du kan se indlægget her:

    http://ivalusen.blogspot.dk/2013/02/danefs-rv-omdannet-til-babytrje.html?showComment=1360779168953#c3035168227498357579

    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat af eventyrkjolen :)

    SvarSlet
  3. You got me all curious now how this will look! Certainly a great choice of colors! :) xo

    SvarSlet
  4. Uhh glæder mig til at se hvad du finder på! Elsker selv at pusle med udklædning!

    SvarSlet
  5. Det ser vildt spændende ud.....Ü

    SvarSlet
  6. Også mine yndlingsfarver for tiden :) Glæder mig bestemt til at se det færdige resultat :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  7. Det glæder jeg mig også til at se, er sikker på den bliver vild fin, dejlige farver ihvertfald.

    SvarSlet
  8. Ih, det ser eventyrligt ud... Det er noget af det skønne ved at kreere til børn, man kan virkelig gi' den gas med farveladen :-)

    Jeg er lige blevet færdig med et sæt juniorsengetøj til min datter, og jeg har brugt din DIY og har selvsagt linket til den i mit indlæg.
    Jeg havde dog ikke lige noget lækkert retro-stof i de farver jeg ønskede... Men under dette link kan du se mit resultat:
    http://www.mumma.dk/2013/02/nyt-sengetj-til-lea.html

    Kh Ann-Katrine

    SvarSlet
  9. Hvor ser det skønt ud - hvem der bare var Lara!

    SvarSlet
  10. Lækre lækre farver!
    Det er altså bare fedt at sy udklædningskjoler! Så kan man ligesom bare skrue heeelt op for alle knapper..

    SvarSlet