torsdag den 21. februar 2013

LaRaLiL bloggen fylder 2 år



I disse dage er det to år siden, at jeg postede mit første indlæg på LaRaLiL bloggen. To år er egentlig ikke lang tid, men det føles sådan. Måske fordi der er sket meget i denne periode - både i mit liv, på min blog og i Blogland generelt.

Jeg havde, som jeg også skrev om sidste år, mange overvejelser, inden jeg begyndte at blogge. Bl.a. tidsfaktoren - der går meget tid med det. Både på at redigere billeder, poste indlæg og finde på nye ideer. Men jeg må erkende, at det stadig giver mig rigtig rigtig meget at blogge.

Ikke mindst nye bekendskaber. Det har været både spændende og rart at møde folk fra Blogland i et andet forum end cyperspace. Her har det været en fornøjelse, at så mange har villet deltage i de blogtræfs, jeg har arrangeret det seneste år. 

Men allermest glædes jeg over den respons, som I læsere kommer med. Både i form af kommentarer, men også i form af mails. Uden jer - ingen blog. Det er jer, som giver mig lyst til at fortsætte.

 Så tusind tak fordi I læser med - tak for jeres kommentarer og respons. Tak for jeres positive tone - det betyder meget! :-)


_____________________________


In these days my blog turns 2 years. I had a lot of thoughts before I started blogging - I knew it would take a lot of my time. It still does - but I also get a lot in return. I really like this creative society, which we have together. Thank you very much for reading my blog and for your comments - it means a lot to me. 




34 kommentarer:

  1. Der er altid en fornøjelse at få lov til at kigge med i dit hyggelige univers. Tillykke med "fødselsdagen"

    SvarSlet
  2. Wiiiiiiii! HAPPY BIRTHDAY!!!!!

    SvarSlet
  3. Happy Birthday med bloggen Anna :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke :-) Tak for mange fine DIYs og at du deler dine mange flotte kreationer. Fortsat god fødselsdag :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med det, Anna. Håber at komme til et af dine blogtræfs igen!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  6. Til lykke Anna - dejligt at du er her i Blogland :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med de 2 år! Og tak for al den inspiration, du beriger os andre med :-)

    SvarSlet
  8. GRATULERER med bloggebursdag! =)
    Det er så koselig å titte innom deg, så jeg håper du fortsetter i mange år enda. =)
    Klem Tone

    SvarSlet
  9. Tillykke med dagen og tillykke med at du har skabt sådan en dejlig blog. Det er flot :-)

    God torsdag!
    Edith.

    SvarSlet
  10. Tilykke med fødselsdagen :) jeg synes det er skønt at besøge din blog. Der er altid gode ideer at finde. Jeg tror faktisk at din blog var en af de første jeg fik besøgt da jeg opdagede hvad blogland var for noget :) så tak for skøn inspiration - og dejlig blogtræf. Det er altid sjovt at møde andre med samme interesser som en selv.

    Glæder mig til at følge dig også fremover :)

    Kh. Jo

    SvarSlet
  11. Tillykke!!
    Og tak for en super god og inspirerende blog.
    Da jeg fandt 'dig' første gang for 1,5 år siden, indtog du straks pladsen som min ynglingsblogger.
    Og det er du fortsat. :-)

    SvarSlet
  12. Tillykke med bloggens to år. Det er altid en fornøjelse at følge med i din blog. Jeg imponeres til stadig over dine syevner. Nok fordi jeg er bedre til at strikke og hækle.

    SvarSlet
  13. Tillykke til bloggen :-) Jeg er så glad for du blogger :-)

    SvarSlet
  14. HURRA - HURRA - HURRA, Anna!! : ) Jeg er så glad over at have blevet lidt "kendt" med dig her i blogland, og nyder at følge med og lade mig inspirere af dine mange gode sy-projekter! Du er simpelthen så dygtig til det med farver, teknik og krea idéer, så jeg håber du finder lyst og inspiration til at blogge i laaaang tid fremover! :-)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  15. - Hjertelig tillykke til din blog. Det er en fornøjelse at følge dig og al din gøren.
    Jeg ønsker, at bloggen må blive rigtig gammel og fortsat være til glæde for alle os, som følger dig og inspireres af Laralil.

    Kh. Kristina

    SvarSlet
  16. Har skrevet det før...skriver det lige igen:) Din blog er årsagen til jeg har sat mig bag en symaskine, efter 15 års pause. Elsker den inspiration jeg får fra dine kreationer:) Tillykke med fødselsdagen!!

    SvarSlet
  17. Stort tillykke, jeg er én af de mange, der har været hele dit to-årige arkiv igennem, for det er en guldgrube af inspiration, og indeholder, efter min mening, de bedste DIYs! Tak fordi du deler :-)

    SvarSlet
  18. Jaaa!! Tillykke med din skønne blog! Fler år med den, tak :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med de to år. Følger glædeligt med hos dig. Og Lara har samme alder som min Trine. Så lurer gerne lidt krea ideer. Tid ifh til min blog, vil jeg sige er blevet meget minimeret efter at jeg har fået min iPhone. Jeg kan tage mit billede, redigere det og poste det på bloggen i en håndevending på ca 5 min. Kæresten brokker sig ihvertfald ikke mere at jeg sidder hver aften bag skærmen på min bærbar.

    SvarSlet
  20. Tillykke med din skønne blog. Dejligt at følge med : )

    SvarSlet
  21. Tillykke med fødselsdagen :O)

    Kh Jannie

    SvarSlet
  22. Stort tillykke. Det er jo bare dejligt for os andre, at du stadig har lyst til at blogge og vise dine flotte kreationer frem :-) Knus Maria

    SvarSlet
  23. Tillykke med bloggens 2 års fødselsdag :-)

    SvarSlet
  24. Tillykke med bloggens fødselsdag :-) Jeg ville ønske, jeg var kreativt anlagt, da det er meget fine ting, du laver. Men jeg kan desværre hverken sy, strikke, hækle eller male, så jeg nøjes med at følge med :-) Kh Mette

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med bloggen. En rigtig fin blog, rigtig inspirerende

    SvarSlet
  26. Og tusind tak fordi du gør det..
    Du skal vide du giver ihvertfald mig stor inspiration og iværksætter-lyst..
    Jeg føler endelig jeg har fundet min rette hylde i denne blog, som både indeholder det jeg elsker: genbrug, retro og vintage foruden alle de skønne billeder at se på som man bliver i godt humør af, men også en masse brugbare ideer indenfor det område jeg kan være med på nemlig syning. Før jeg fandt denne blog havde jeg en tendens til at blive tiltrukket af alt det der er strikket og hæklet og det må jeg bare sande at jeg ikke duer til, men her på din blog har jeg fået øjnene op for hvad man kan sy der er lige så skønt og tidssvarende som alt det jeg finder der er hæklet og strikket og jeg elsker at du ikke er nærrig med DIY og detaljer så man selv kan gøre dig kunsten efter...

    Jeg er lykkelig for at have fundet din blog, så det går begge veje.. :-)
    Så bliv endelig ved, det er værdsat.. :-)

    SvarSlet
  27. Og tusind tak fordi du gør det..
    Du skal vide du giver ihvertfald mig stor inspiration og iværksætter-lyst..
    Jeg føler endelig jeg har fundet min rette hylde i denne blog, som både indeholder det jeg elsker: genbrug, retro og vintage foruden alle de skønne billeder at se på som man bliver i godt humør af, men også en masse brugbare ideer indenfor det område jeg kan være med på nemlig syning. Før jeg fandt denne blog havde jeg en tendens til at blive tiltrukket af alt det der er strikket og hæklet og det må jeg bare sande at jeg ikke duer til, men her på din blog har jeg fået øjnene op for hvad man kan sy der er lige så skønt og tidssvarende som alt det jeg finder der er hæklet og strikket og jeg elsker at du ikke er nærrig med DIY og detaljer så man selv kan gøre dig kunsten efter...

    Jeg er lykkelig for at have fundet din blog, så det går begge veje.. :-)
    Så bliv endelig ved, det er værdsat.. :-)

    SvarSlet
  28. Stort Tillykke med bloggen :D Du formår at give læserne kagetrang lige fra morgenstunden med det billede, eller.. det virker da hvertfald sådan på mig B-)

    - Anne

    SvarSlet
  29. Stort tillykke med bloggen :-) Jeg nyder at følge med. Håber du fortsætter læææænge endnu :-)

    SvarSlet
  30. Stort tillykke :D
    Jeg nyder også at følge bloggen, som jeg faktisk har fulgt helt fra starten, da vi startede vores blog på nogenlunde samme tid, dengang jeg bloggede på Sukkerknalden. :)
    Og som du siger, så følger der mange overvejelser med, når man begynder på at blogge. Desværre gik jeg jo fra sidste år. Jeg er så startet op igen på ivalusen.blogspot.dk - og jeg fortryder ikke ét sekund - for det giver bare SÅ meget!!! :D

    God weekend fra Ivalu

    SvarSlet
  31. Gratulerer så mykje med 2-årsjubileum! :)
    For ein fantastisk fin blogg du har, og så UTRULEG mykje fint du lagar! :)
    Eg blir sjølvsagt fast følgjar :)
    Ha ein fin dag, og riktig god helg.
    Mvh, KristiN

    SvarSlet
  32. Gratulerer med 2-års dagen :) Jeg var sikker på at du hadde blogget mye lengre, for du er jo superflink :)

    SvarSlet
  33. TUSIND TAK for jeres søde kommentarer! Jeg er rigtig glad for, at I synes om min blog og at I kan finde inspiration her. Det betyder meget for mig. Og det er vel det, som Blogland går ud på - at dele ideer og inspirere hinanden! Dejligt, at I oplever bloggen på denne måde.

    Kh
    Anna

    SvarSlet