søndag den 24. februar 2013

Så er den på vej!



Så er den på vej - efterfølgeren til Made by me, som er en norsk sybog med de norske bloggeres bedste mønstre. Måske du kan huske, at jeg viste den frem i indlægget (og giveawayen) her? Bogen var en stor succes i Norge - og jeg håber, at næste bog er en ligeså stor succes, for denne gang er jeg med! 

Jeg er jo ikke norsk, men sendte alligevel mit bidrag ind og kom med. Hvad mit bidrag er, kan du se her. Det er første gang, jeg er med i en bog, og jeg synes, det er vældigt spændende. Jeg har endnu kun set de sider, hvor mit syprojekt præsenteres, men det ser meget lovende ud.

Bogens forside kan du se her. Den udkommer 15. april og kan købes i netboghandlere - jeg skal nok give et hint, når vi kommer så langt. Og så regner jeg også med, at den kommer som giveaway her på bloggen.


_________________________


The follow-up to the successful book "Made by me" will be released in mid April - and I'm in it! The book contains some of the Norwegian bloggers best patterns. I'm not from Norway, but I tried to send in my contribution anyway - and it was accepted. You can see my contribution here. I'm looking forward to see the rest of the book (I have only seen "my own" pages and the cover (as you can see on the picture)) and try the patterns.

  

15 kommentarer:

  1. Ej hvor spændende :-)Og godt gået ;-) Kunne være rigtig inspirerende med sådan en bog fra den danske blogverden ;-)

    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se den nye bog. Jeg har også den første og har brugt den ofte. Tillykke med, at du er med i den nye bog og som Nanna skriver, så kunne det være sjovt med en fra den danske blogverden.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hvor spændene. Og tillykke med, at du er med i bogen!

    SvarSlet
  4. Morsomt. Jeg er også med i boken og gleder meg til å se de andre bidragene!!!

    SvarSlet
  5. Nej hvor er det fedt! Stort tillykke med den kommende bogudgivelse ;-)
    Jeg er sikker på den bliver en ligeså stor succes!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det spændende og sikke fine spænder :o)
    Hvor kan man købe bøgerne? Både den "gamle" og den nye der kommer. Dem vil jeg vildt gerne have.
    Vh Lena Latsen

    SvarSlet
  7. Hei!

    Så moro å se ditt bidrag til Handmade! Nå har jeg lest tutorialen din, og jeg vil lage et par spenner som bursdagsgave til min datters venninne. 1000 takk! Jeg er også med i boken, og jeg gleder meg veldig til å se den.

    Beste hilsen fra Solveig

    SvarSlet
  8. Hvor fint! Glæder mig til at se bogen.

    SvarSlet
  9. Den glæder jeg mig til at se nærmere på :-D

    SvarSlet
  10. Hej Anna.

    Stort tillykke med udgivelsen, hvor lyder det som en spændende bog, den må jeg lige holde øje med :0)
    Håber i har det godt alle 4 ?

    Knus fra Anette

    SvarSlet
  11. Jeg har nettopp somlet meg til å kjøpe den første... Gleder meg virkelig til nummer to!

    SvarSlet
  12. Åååh, så gøy! Jeg har beundret bloggen din lenge, og det var en glede å oppdage at du også skal være med på boken. Håper å en dag sy en prinsessekjole etter inspirasjon fra den vakre du postet for litt siden :)

    SvarSlet
  13. Det er så sejt, og vel fortjent, at du er med i den nye udgave af Made by Me : ) Jeg har selv den første udgave, og det er virkelig en lækker og inspirerende bog! God til både begyndere og mer erfarne syersker ;-)

    Ekstra sjovt er det at se den smukke model; Cathrine, der er en pige jeg kender fra min gamle vennekreds her i Norge, vi er fra den samme, lille by! Hun passer så perfekt som model for denne skønne bog! : )

    Glæder mig til bogen bliver udgivet!

    : ) Marthe

    SvarSlet
  14. Hei
    Jeg har den første boken og har brukt den mye. En ideel bok også for den som er ny i gamet som jeg var da jeg fikk den. Denne ganger bidrar jeg selv i boken og gleder meg til å se alle bidragene. Hårspennene dine var veldig fine, de må jeg nok prøve :-)
    Beste hilsen fra Kari

    SvarSlet