torsdag den 7. marts 2013

Pettiskirt til Lara











Pettiskirt til Lara i den smukkeste "arabian blue" chiffon. Det var 6 timers kedeligt og ensformigt arbejde, men når man så får en stjerneglad 4-årig ud af det, ja så er det det hele værd!

Svært er skørtet ikke - kun tidskrævende. DIY kommer senere - skal lige have skruet den sammen. 


___________________________


I have made this pettiskirt for Lara. It took me 6 hours and it was quite boring to make, but Lara loves it, and then it's worth it. 
It's quite easy to make a pettiskirt. I'll post a tutorial in one of these days.


25 kommentarer:

  1. Hold op hvor er den fin! Glæder mig MEGET til DIY. Det kunne også sagtens resultere i en ekstatisk 4-årigt herhjemme:)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint - sådan et hr jeg 2 piger der ville elske - så ser frem til DIY.

    SvarSlet
  3. Den er fantastisk! Og hvor er hun fin! :-)

    SvarSlet
  4. WAUW - Hvor er det bare flot. Det er da en hver piges drøm. Jeg må se om jeg har mod på at kaste mig ud i sådan et til mine piger. Problemer er lidt at hvis man laver til den ene, vil den anden helt sikkert også gerne have et. Og endnu en gang DEJLIGE billeder af skønne Lara. Kh Maria

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige farver du har valgt. Jeg kan godt li' at der er en lille kontrast i det blå. Hun ser bare fin ud i den.

    SvarSlet
  6. Hvor er den altså bare fin. Min pige på 6 ville også elske sådan et skørt

    SvarSlet
  7. Kjempefin!! Må være verdt de kjedelige timene det tok!

    SvarSlet
  8. Så skøøøn og sikke en yndig Lara ;-)

    SvarSlet
  9. Heldige Lara, sikke fine ting hendes mor kreerer til hende....enhver lille piges drøm :-)

    SvarSlet
  10. 6 timer. ..wow! Respekt!

    Det er (heldigvis; -)) blevet rigtig flot!

    SvarSlet
  11. Hvor er det et fint skørt til Lara, med alle de fine ting du syr til hende, bliver mit motto bare bekræftet, det er bare sjovere at have piger.
    Hilsen Louise mor til to drenge

    SvarSlet
    Svar
    1. Drenge elsker også petitskørt, bare se her ;)http://smuksakkenogbassen.blogspot.dk/2011/06/danse-danse-dukke-min.html

      Slet
    2. Det kan jeg godt se, men jeg tvivler på at mine dreng på 3 og 5 vil svinge med skørterne, da den yngste var 1½ / 2 år elskede han det. men desværre ikke mere.
      Men hvor er din Storm skøn på billederne.
      hilsen Louise

      Slet
  12. årh den ville Aya også elske! Så fin altså :)

    SvarSlet
  13. Smukke smukke pige og heldig hende at have så dygtig en mor (0:

    SvarSlet
  14. Skønt skørt, Kaya har haft sit (dog købt) i en tre år og hun elsker det.

    SvarSlet
  15. Super pretty!!! And you got such a cute model, too! :)

    SvarSlet
  16. Hvor er hun lækker i den. man kan ligefrem se ud fra billederne at hun er super glad for den

    SvarSlet
  17. Utrolig flott skjørt til en flott liten dame :) Fine bilder!

    SvarSlet
  18. TUSIND TAK for jeres søde kommentarer:-) DIYen håber jeg at kunne udgive her i aften - billederne er taget, men indlægget skal lige redigeres:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet